مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ملی یکی از بازیکنانی بوده است که از ابتدای فصل نقل و انتقالات بحث انتقال او به تیم های ایرانی به خصوص پرسپولیس از سوی مسئولان باشگاه مطرح بوده است.

 

پنجشنبه هفته گذشته بود که باشگاه الوصل در بیانیه ای اعلام کرد قرارداد محمدرضا خلعتبری تمدید نخواهد شد و این خبر باعث شد تا بازگشت خلعتبری به لیگ ایران قوت بگیرد.

 

مهاجم تیم ملی که به رویانیان قول داده بود در صورت بازگشت به لیگ ایران قطعا پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید و در مصاحبه های رسمی به این مساله اشاره کرده بود به نظر می‌رسد که تیم دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است.

 

کار به جایی رسید که رویانیان در شب عید مبعث اعلام کرد خلعتبری را 90 درصد پرسپولیسی بدانید.

 

اما گفته می‌شود که خلعتبری برای حضور در پرسپولیس مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرده ولی رویانیان درخواست این بازیکن را رد کرده است و گفته می‌شود پرسپولیس دیگر تمایلی برای جذب خلعتبری ندارد مگر اینکه او توقعات مالی‌اش را تا حدود زیادی پایین بیاورد.

خلعتبری، یکشنبه شب برای تسویه حساب با الوصل و البته دریافت طلب خود از این باشگاه راهی امارات شد و قرار است ظرف یکی دو روز آینده به ایران برگردد.

از اصفهان خبر می رسد که خلعتبری با سپاهان به توافقات ابتدایی رسیده تا در لیگ دوازدهم پیراهن این تیم را به تن کند. این شایعه امروز در بین خبرنگاران اصفهانی پیچید.

 

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات 91 اکثر بازیکنانی که با آنها مذاکرات رسمی داشته را تا کنون جذب کرده است به جز آنهایی که خودش از خرید آنها انصراف داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)