مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس روز گذشته در اولین مسابقه تدارکاتی خود در فصل آماده سازی لیگ دوازدهم در زمین تمرینی درفشی فر برابر صبا به میدان رفت و تن به شکست داد.

 

اما عکس العمل رسانه ها نسبت به این نتیجه جالب توجه بود. رسانه های مختلف نسبت به این مساله عکس العملی های متفاوتی نشان دادند.

 

 

 

سایت باشگاه بدون اشاره به نتیجه تیتر زد : «برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا با حضور هواداران».

 

ایسنا نوشت : «شکست پرسپولیس مقابل صبا در دیداری دوستانه».

 

مهر عنوان کرد : «تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم شکست خورد».

 

اما از همه اینها گذشته خبررسانی جالب فارس است که پس از این مسابقه تیتر زد : «کهکشانی های پرسپولیس با دو گل مغلوب صبای قم شدند! ».

 

 

رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی این تیم در روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد کار خودمان را تمام کردیم و از حالا به بعد به فکر مبارزه با مشکلات بیرون از زمین خواهیم بود.

 

به نظر می رسد برای تحقق پیدا کردن گفته های رویانیان تنها چند ساعت بیشتر زمان لازم نبود تا اولین نمونه از این دست موانع در روند حرکتی پرسپولیس خودنمایی کند. فارس طوری شکست پرسپولیس را تیتر یک خود کرده که گویی کهکشانی های سرخ در فینال جام باشگاه های جهان در مقابل دیدگان دهها هزار تماشاگر افتضاحی فوتبال به بار آورده اند!

 

 

انگار نه انگار این تیم چند ساعت بیشتر نیست که سرمربی خود را شناخته ، در حال حاضر در دوران بدنسازی به سر می برد و جلسات تمرینی تاکتیکی این تیم به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد ، آن هم تیمی که بیش از 70 درصد ترکیبش دستخوش تغییر شده است.

 

رقم خوردن شکست در مسابقه تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا نه یک فاجعه فوتبالی ، بلکه تنها زنگ خطری است که نشان می دهد تنها گردآوردی بازیکنان بزرگ ضامن موفقیت یک مجموعه نیست.

 

حسن مهدوی/ انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)