برگزاری بازی با حضور بانوان هوادار/حرکات عجیب و غریب میثاقیان

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم آلومینیوم هرمزگان تن به شکست داد.

 

در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان اکبر میثاقیان با حرکاتی عجیب در کنار زمین نگاه‌ها را به خود مشغول کرد. حاشیه های این مسابقه به شرح زیر است:

 

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه حضور داشتند و در جلسه‌ای با ژوزه شرکت کردند.

 

 

* حصاری در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده که برای جلوگیری از ازدحام خبرنگاران در مقابل در ورزشگاه آزادی ساخته شده است.

 

* افراد لباس شخصی که اکثرا از مسئولان باشگاه پرسپولیس بودند بی نظمی هایی کنار زمین ایجاد کردند.

 

 

* در ابتدای بازی برخورد مولایی بدنساز آلومینیوم با بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود.

 

 

* در این مسابقه شهاب گردان، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، روبرتو سوسا، محمد نوری، علی کریمی، حمید علی عسگر، ‏هادی نوروزی و کریم انصاریفرد ترکیب اصلی تیم پرسپولیس را تشکیل می‌دادند.

* در نیمه دوم مانوئل ژوزه به غیر از شهاب گردان سایر بازیکنان را تعویض کرد و به تناوب حسین کنعانی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا ‏خانزاده، امیرحسین فشنگچی، سامان آقازمانی، افشین اسماعیل‌زاده، مهدی مهدوی‌کیا، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی و محمد قاضی را به ‏میدان فرستاد.

* این دومین مسابقه تدارکاتی پرسپولیس و اولین بازی با هدایت مانوئل خوزه سرمربی جدید پرتغالی تیم بود.

 

* در ابتدای بازی بنگر،‌ ماهینی،‌ گردان، غلامرضا رضایی، فشنگچی و جلال حسینی برخورد گرمی با اکبر میثاقیان داشتند.

 

‏* حدود 300 تماشاگر که بین آنها دو هوادار خانم نیز دیده می‌شد برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند و بدون اینکه مشکلی پیش بیاید از روی سکوها نظاره گر بازی‌ها بودند. در ابتدای نیمه دوم بانوان هوادار پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند.

‏* علی پروین و حمید درخشان تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

‏* مانوئل ژوره بیشتر دقایق بازی روی نیمکت نشسته بود و نکات لازم را یادداشت می‌کرد.

‏* محمد مولایی، بدنساز پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم آلومینیوم هرمزگان را همراهی می‌کرد.‏

‏* حسین ماهینی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دقیقه 70 زمین مسابقه را ترک کرد.‏

‏* اشتباهات ‏بازیکنان پرسپولیس در ارسال پاس‌های کوتاه و بلند با تذکرهای جدی مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی این تیم همراه می‌شد.

* در پایان نیمه نخست شهاب گردان به سمت میثاقیان رفت و با سرمربی آلومنیوم دست داد که این مربی به شوخی خطاب به گردان گفت: دست دادن برای ابتدای بازی است، نه الان! این مربی همچنین در شوخی دیگرش با گردان که زمانی شاگردش بوده است، از او خواست در نیمه دوم گل بخورد!

 

* بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول مهرداد پولادی و حسین ماهینی بودند.

 

 

* پرسپولیسی‌ها در نیمه اول با پاس کاری‌های کوتاه سوار بر بازی بودند و تیم آلومینیوم هرمزگان نیز فقط چشم به ضد حملات داشت.

 

‏* در ابتدای نیمه دوم، مولایی به تصمیم داور با شوت کردن توپ اعتراض کرد که این مسئله با درگیری لفظی وی با یکی، دو تماشاگر ‏پرسپولیس همراه بود و اگر دخالت پروین، درخشان و مسئولان حراست ورزشگاه نبود، درگیری فیزیکی بین طرفین رخ می‌داد.‏

‏* “فلاویو” دستیار مانوئل در اکثر دقایق مسابقه روی خط کنار زمین حضور داشت و نکات فنی را به بازیکنان تیم منتقل می‌کرد.‏

‏* اکبر میثاقیان، سرمربی تیم آلومینیوم وقتی روی یکی از نفراتش تیمش خطایی صورت گرفت، به بازیکنانش گفت: شما هم غلامرضایی را بزنید! وی در خصوص یکی از اشتباهات داور هم خطاب به کادرفنی تیمش گفت: چه کار کنم؟ دارند سر تیم را می‌برند! این مربی در دقایق پایانی بازی با سوت زدن از داور می‌خواست سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

* ” لوئیز فرناندو”، دروازه‌بان تیم آلومینیوم یکی از بهترین نفرات این تیم بود که بارها موقعیت‌های تیم پرسپولیس را مهار کرد. وی در دقیقه 85 یک موقعیت تک به تک کاظمیان را مهار کرد.

 

* تغییر تاکتیکی ژوزه در بازی امروز در نوع خود جالب بود. وی ابتدا با سیستم 4-4-2 بازی می‌کرد و سپس این سیستم را به 4-5-1 تغییر داد.

 

 

* مشورت ژوزه در کنار زمین با آشوبی نیز در نوع خود جالب بود.

 

 

* حاشیه بازی امروز به اکبر میثاقیان برمی‌گشت. این مربی کنار زمین ابتدا به سوت‌ها و حرکت داور در زمین اعتراضاتی داشت و سپس به تدارکات تیم خود نیز بابت این که کنار زمین آب نبود و یا شیشه‌های خالی وجود داشت با فریادهای بلند اعتراض کرد. دویدن‌هایش درون زمین بابت اعتراض به کمک داور و سوت‌هایی که در هنگام دویدن کنار زمین برای ارتباط با بازیکنان می‌زد در نوع خود جالب بود. او با خنده بارها کنار زمین فریاد می‌زد که داور بازی پرسپولیسی است و یا بالای 120 کیلو وزن دارد و بسیار چاق است!

 

 

* پس از زدن گل دوم آلومینیوم هرمزگان اکبر میثاقیان جار و جنجال عجیبی کنار زمین راه انداخت و با فریاد می گفت: “وقت تمام است چرا می‌خواهید تیم‌تان ببرد یا بازی مساوی شود؟!”

 

* وی به بازیکنان خود هشدار می‌داد که به هیچ عنوان حق ندارند از کنار محوطه 18 قدم تکان بخورند.

 

* در پایان بازی به منظور ایجاد امنیت و درگیر نشدن هواداران با یکدیگر و بی‌احترامی نکردن به بازیکنان تعدادی از افراد نیروی انتظامی با لباس شخصی بر روی سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر مستقر شدند.

 

* اکبر میثاقیان برای تماشاگران آب و شربت به روی سکوها پرتاب می‌کرد.

 

* داور این بازی بسیار چاق بود تا حدی که از تمام صحنه‌ها در زمین جا می‌ماند. همین موضوع باعث اعتراض شدید بازیکنان به نحوه قضاوتش شد.

 

 

* داور این دیدار به مدت 5 دقیقه برای این بازی وقت اضافه اعلام کرد.

 

* ژوزه امروز فقط روی نیمکت نشسته بود و یادداشت برداری می‌کرد. دستیار اول او کنار زمین به راهنمایی بازیکنان می‌پرداخت.

 

 

* شادی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نیز پس از برد پرسپولیس در نوع خود جالب بود.

 

*هواداران پرسپولیس در ابتدای بازی به دلیل وقت تلف کردن دروازه بان آلومینیوم هرمزگان با شعارهایی به شدت به وی اعتراض کردند.

 

* کریم انصاری‌فرد بعد از زدن گل در دقیقه 76 به شدت با لقب کریم آقای گل تشویق شد.

 

* در دقیقه 80 بازی میثاقیان ناگهان رو به سمت هواداران پرسپولیس کرد و از آنها پرسید آیا از داوری راضی هستید یا خیر که هواداران نیز در جواب او خندیدند.

 

 

* در پایان مسابقه درگیری بین سامان آقازمانی و دروازه بان تیم آلومینیوم هرمزگان به وجود آمد. آقازمانی معتقد بود که دروازه‌بان حریف با دستانش به دروازه‌بان پرسپولیس بی احترامی کرده است.

پرسپولیس هفته گذشته نیز در دیداری تدارکاتی مغلوب صبای قم شده بود. تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود پنجشنبه به دیدار فولاد خوزستان می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)