مرجع خبري پرسپوليس : مديرعامل باشگاه‌ صباي قم انتقاداتي را به وضعيت نقل و انتقالات در فوتبال کشور مطرح و از صداقت محمد رويانيان در کار جذب بازيكنان تمجيد كرد!


رمضان بيگي در ادامه با انتقاد از قانون سقف قراردادها مطرح كرد:

من متوجه نمي‌شوم كه چرا اگر آيين‌نامه‌اي را تعريف كرده‌اند، روي آن نظارتي ندارند و اين قانون رعايت هم نمي‌شود؟ در حال حاضر اتفاقاتي كه مي‌بينيم، هيچ تطابقي با آيين‌نامه ندارد. همچنين عمل نكنردن به قانون باعث مي‌شود فاصله تيم‌ها زياد شود و بازيكنان با رقم‌هاي بالا قرارداد مي‌بندند و تيم‌هايي كه تمكن بالايي دارند سود مي‌كنند. بنابراين قانون سقف قراردادها بايد برداشته شود، چون وجاهت ندارد و وقتي كه رعايت نمي‌شود موضوعيت پيدا نمي‌كند.

 

وي اضافه كرد: اگر به دنبال فوتبال با كيفيتي هستيم بايد از اين وضعيت خارج شويم، تاثير اين قوانين در تيم ملي هويد است. آيا تيم ملي با كيفيت بازي مي‌كند؟ كيفيت پايين تيم ملي در دو بازي مرحله مقدماتي جام جهاني مشخص بود و خيلي موارد در آن نمود داشت. ما اگر حرفه‌اي فكر مي‌‌كنيم بايد قوانين حرفه‌اي هم داشته باشيم. كجاي دنيا قانون سقف قرارداد مي‌گذارند؟ ما بايد تعاريف درستي از همه چيز داشته باشيم. هنوز تعريف درستي از هزينه و درآمد در باشگاه‌ها ديده نمي‌شود. همه باشگاه‌هاي هزينه اي هستند و هيچ درآمدي ندارند. تيم‌هاي درجه يك اروپايي مخارج خود را از ارائه امكانات و كسب درآمد انجام مي‌دهند، اما درآمدزايي در ايران هيچ معنايي ندارد. بنابراين كارمان در چنين شرايطي بسيار سخت است و اگر مي‌خواهيم تمرين خوبي داشته باشيم، جز مجعزه اتفاقي نمي‌افتد.

 

رمضان بيگي همچنين با بيان اين كه پنهان كاري در فصل نقل و انتقالات كارمان حركت پسنديده‌اي نيست، افزود: درود بر شرف مديراني كه اگر ارقام بالايي هم به بازيكنان و مربيانشان مي‌دهند، آن را مي‌گويند و با صداقت عمل مي‌كنند. اگر آقاي رويانيان بازيكن ميلياردي مي‌آورد، شهامت دارد و مي‌گويد تيمم را مي‌‌خواهم خوب جمع كنم، اما خيلي‌ها اين را نمي گويند و فضاي نامناسبي در فوتبال ايجاد مي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)