مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که مهلت نقل و انتقالات فوتبال به روز آخر رسیده شیث رضایی هنوز به هیچ تیم لیگ برتری ملحق نشده است.

 

این بازیکن که با باشگاه پرسپولیس هم تسویه حساب نکرده چند پیشنهاد لیگ برتری داشت اما صحبت هایی که در خصوص منشوری بودن او به دلیل حرکاتش با نصرتی مطرح شد مانع امضای قرارداد شد.

 

 

حالا و در شرایطی که تنها یک روز به پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده در صورتی که بازیکنی تا پایان امروز قرارداد خود با باشگاه لیگ برتری را ثبت نکند، یا باید راهی لیگ یک شود و یا نیم فصل از مسابقات لیگ برتر بیرون بماند.

 

در این حال دوستان رسانه ای و مشاوران و مدیربرنامه های شیث آخرین تلاش های خود را برای راضی کردن رویانیان و بازگرداندن چند باره این بازیکن به پرسپولیس پس از 3 بار اخراج آغاز کرده اند.

 

استدلال جالب آنها هم کمبود بازیکن پرسپولیس در خط میانی است. در حالی که یکی از عوامل راضی شدن بنگر و حسینی به حضور در پرسپولیس جدایی مدافعان فصل پیش پرسپولیس  بود. اما در صورتی که رویانیان مانند اکثر رویارویی های خود با دلالان در فصل نقل و انتقالات اخیر این بار هم زیر بار نرود مقصد بعدی وی یک تیم لیگ یکی خواهد بود.

 

سنگ آهن بافق جدی ترین گزینه پیوستن رضایی برای انتخاب تیم آینده اش است. سرمربي اين تيم فيروز كريمي است و مي‌گويند آقافيروز براي خط دفاع روي رضايي نظر دارد. این بازیکن پیش از این نیز زیر نظر فیروز کریمی کار کرده و این دو نفر اعتقاد خاصی به توانایی یکدیگر دارند.

 

تا پایان امروز منتظر بمانید و نتیجه مذاکرات را ببینید. معالمه ای که بدون شک پرسودترین سمت آن متعلق به دلالی است که حق انتقالی بادآورده را کسب می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)