مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كارنامه خوب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس باعث شده است كه از حالا شخصيت قهرماني پيدا كنيم.


كريم انصاري فرد مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس افزود: اين قوت قلب در تيم فوتبال پرسپوليس زياد شده است كه با سرمربي جديد فصل را آغاز كنيم مانوئل ژوزه كارنامه خيلي خوبي در فوتبال دنيا دارد و از همين حالا با اين سرمربي بزرگ ترين تهديد براي ساير تيم ها ليگي خواهيم بود.

 

وي ادامه داد: مانوئل ژوزه مي تواند پرسپوليس را براي قهرماني هدايت كند و حالا با ژوزه شخصيت قهرماني پيدا كرده ايم.

 

انصاريفرد در مورد تمرينات پرسپوليس و شرايط بدني اش تاكي كرد: در بهترين شرايط تمريني قرار داريم و تمرينات با نظم و انسجام خوبي انجام مي شود و تيم فوتبال پرسپوليس با تدابير مانوئل ژوزه و كادر فني به ساختار مناسبي براي آغاز ليگ دست پيدا كرده است و هم اكنون در شرايط بدني خوبي به سر مي برم و تمرينات را به بهترين نحو انجام مي دهم تا از آمادگي بالايي بر آغاز ليگ برخوردار شوم.

 

وي درمورد ناكامي فصل قبل پرسپوليس گفت: با يك تيم خوب و سرمربي كار بلد قرار نيست كه ناكامي فصل قبل براي اين تيم خوب تكرار شود.

 

انصاريفرد خاطرنشان كرد: اين فصل باشگاه پرسپوليس توانسته است بازيكنان بزرگي را براي مسابقات ليگ برتر جذب كند و همه آمده اند تا اين فصل پس از مدت ها پرسپوليس قهرماني را تجربه كند.

 

وي در مورد آغاز ليگ برتر تصريح كرد: به آغاز ليگ برتر مدت زيادي باقي نمانده است و بايد هواداران تيم پرسپوليس را به بهترين شكل حمايت كنند تا اين فصل را با قهرماني پشت سر بگذاريم.

 

انصاريفرد در پايان تاكيد كرد: به هواداران پرسپوليس اطمينان مي دهم كه اين فصل قهرماني و موفقيت دور از دسترس نيست و شك نكنيد تمام بازيكنان براي موفقيت تيم تمام تلاش خود را خواهند كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)