مرجع خبری پرسپولیس : مدیر راهبری تیم پرسپولیس گفت ژوزه بايد در فصل جديد هنر خود را نشان داده و نتايج خوبي با پرسپوليس بگيرد.

علي پروين پس از پيروزي دو بر يك پرسپوليس مقابل فولاد در يك بازي دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: پرسپوليس امسال تيم خوبي دارد و بازيكنان خوبي دور هم جمع شده اند؛ حالا اين هنر مربي است كه بايد خودش را نشان دهد و بتواند اين تيم را با اين بازيكنان جمع كند.

وي درباره ي حضور پرتعداد هواداران پرسپوليس و حاشيه هايي كه در بازي امروز بوجود آمد اظهار كرد: در صحبتي كه خودم با رويانيان داشتم گفتم كه حق مردم است كه به ورزشگاه بيايند چرا كه اين تيم مال مردم است اما هواداران اگر به ورزشگاه مي آيند بايد حواسشان باشد كه فقط تيم را تشويق كنند تا حاشيه اي درست نشود. به هر حال اگر تيم بازي را ببرد هواداران شنگولند و به خانه مي روند و اگر ببازند هم ناراحت مي شوند!

اسماعيل شريفات بازيكن فصل گذشته استقلال و كنوني فولاد خوزستان در هنگام تعويضش در واكنش به سوالهاي هواداران پرسپوليس واکنش نشان داد.پروين در اين باره گفت: او كار اشتباهي كرد و هواداران هم نبايد اينطور پاسخ او را مي دادند ما در كشورمان هميشه مي گوييم كه مهمان نواز هستيم و حتي اگر دشمنمان هم در اينجا كاري كند نبايد عليه او شعار دهيم. شريفات بازيكنان حرفه اي اين فوتبال است. ما بايد تشويقش كنيم و دوستش داشته باشيم.

وي ادامه داد: شما در بازي هاي اروپا ديديد كه وقتي تيمي مي باخت هوادارانش چطور به استقبال آن تيم مي رفتند و به بازيكنانش احترام مي گذاشتند. البته در ايران هم تماشاگران خوبي داريم و فقط بعضي تماشاگرنماها هستند كه بعضي مواقع كار را خراب مي كنند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان درباره صحبتهاي اكبر ميثاقيان كه گفته بود پروين از ژوزه خوش تيپ تر است با خنده گفت: اكبر از اين شوخي ها زياد مي كند، در اين مملكت ديگر همه خوش تيپند مخصوصا با اين لباسهاي جديدي كه آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)