مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیروزی این تیم برابر فولاد را مثبت ارزیابی كرد و گفت: این پیروزی در بهترین زمان ممكن به دست آمد.

مهدی مهدوكیا در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان كه به برتری 2 بر یك سرخپوشان انجامید در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیكنان پرسپولیس نسبت به دو دیدار دوستانه گذشته خود عملكرد بهتری داشتند.

وی ادامه داد: پس از اینكه در دیدارهای دوستانه گذشته شكست خوردیم برتری مقابل فولاد خوزستان به سود ما بود و با توجه به اینكه هفته آینده رقابت های لیگ برتر آغاز می شود در بهترین زمان ممكن به برتری دست یافتیم.

مهدوی كیا در تمجید از حضور گسترده هواداران پرسپولیس اظهار داشت: باید از آنان تشكر كنم كه در این دیدار دوستانه حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم در دیدارهای لیگ نیز شاهد حمایت همه جانبه آنان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال كه به چه دلیل به عنوان هافبك وسط به میدان می رود، گفت: ‘مانوئل ژوزه’ از زمان حضورش در پرسپولیس از من به عنوان بازیكن میانه میدان استفاده می كند. هیچ مشكلی با این مساله ندارم و هر پستی كه سرمربی بخواهد بازی خواهم كرد.

بازیكن باتجریه پرسپولیس در پایان ابراز امیدواری كرد كه این تیم در فصل پیش روی بتواند ناكامی های سال گذشته را جبران كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)