مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام كرد كه مهمترین دلیل حضور مجددش در این تیم هواداران پرشور پرسپولیس هستند.

ایمون زاید در حالی كه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس راهی هیات فوتبال استان تهران می شد در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: مشكلات كوچكی بین من و باشگاه پرسپولیس وجود داشت كه خوشبختانه برطرف شد و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

وی ادام داد: پس از اینكه فصل به پایان رسید قبل از ترك تهران توافق نامه ای را با مسوولان باشگاه امضا كردیم كه این تفاهمنامه دچار كمی تغییرات شده بود.

زاید خاطرنشان كرد: به مسوولان باشگاه اعلام كردم كه پس از جشن ازدواج خواهرم به تهران بازمی گردم كه كمی در زمان بازگشتم تغییرات ایجاد شد و خوشبختانه مشكلی هم در این رابطه با مسوولان باشگاه به وجود نیامد.

 

زايد در پاسخ به اين سوال كه آيا به خاطر مراسم عروسي خواهرش ديرتر از موعد مقرر به ايران بازگشته است؟ گفت: تاخير من به خاطر اين موضوع نبود در توافقي كه در باشگاه انجام داده بودم قرار ما اين بود كه بعد از مراسم عروسي خواهرم و پايان ماه ژوئن به ايران بازگردم. اما بخاطر اختلافات كوچكي كه پيش آمد باشگاه توافق نامه را زيرپا گذاشت و من به همين خاطر كمي ديرتر به ايران آمدم.

 

مهاجم پرسپوليس درباره اين صحبت رويانيان كه گفته بود “من با زايد تلفني صحبت كردم و به او گفتم Good night، اما زايد تلفن را قطع كرد” بيان كرد: اصلا به اين صورت نبود و تنها يك سوء تفاهم شده بود و من متوجه نشدم كه چه كسي آن طرف خط است. خيلي خوشحالم كه بار ديگر در پرسپوليس هستم اگر بخواهم صادق باشم بايد بگويم حضور من در اينجا دو دليل اصلي دارد كه نخستين دليل هواداران خوب پرسپوليس است و دليل دوم هم شخص رويانيان كه به من كمك زيادي كرد.

 

وی با ابراز شادمانی از تمدید قرارداد با پرسپولیس عنوان كرد: پرسپولیس بهترین و پرشور هواداران جهان را دارد و ابتدا به دلیل آنها و سپس رویانیان قراردادم را با سرخپوشان تمدید كردم. الان هم از نظر بدني شرايط خوبي دارم.

 

ايمون زايد در پايان عنوان كرد: تابحال در عمر فوتبالي ام نديده بودم كه در يك بازي تمريني اين همه تماشاگر به ورزشگاه بيايند. مي توانم بگويم كه هواداران پرسپوليس بهترين در دنيا هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)