مرجع خبری پرسپولیس : بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان كه فصل گذشته در استقلال بازی می كرد، گفت:درطول فصل در دیدار های مقابل استقلال بازی خواهم كرد و حرفه ای فكر می كنم.

مهدی امیرآبادی روزپنجشنبه پس از دیدار مقابل پرسپولیس درجمع خبرنگاران، گفت: فوتبال یك ورزش حرفه ای است و مطمئن باشید در دیدار مقابل استقلال برای تیمم با همه علاقه ای كه به تیم سابق خود دارم بازی می كنم و حتی اگر موقعیت گل داشته باشم آن را تبدیل به گل می كنم.

وی که فصل گذشته با پیدان شدن ماده «جک تری دی» در خونش و اتهام دوپینگ باعث زیر سوال رفتن قهرمانی تیمش در جام حذفی شده بود، در خصوص اینكه جدایی از استقلال برایش دشوار نیست، ادامه داد: من در مقابل بازیكنانی چون مجیدی و قربانی و خیلی از بازیكنان دیگر كسی نیستم و حتی آنها نیز این شرایط را تحمل كرده اند.

بازیكن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در دیدار با پرسپولیس حواشی زیاد بود اما به آن توجه نكردم زیرا نمی خواهم به هیچ عنوان در این فصل وارد حاشیه شوم.

وی در خصوص تیم فوتبال فولاد خوزستان، تصریح كرد: حسین فركی تیم بسیار خوبی را آماده كرده و مطئن باشید در طول لیگ از فولاد چیز های بیشتری خواهید شنید.

وی در خصوص تغییرات ظاهری خود اظهار داشت: از ناحیه بینی دچار شكستگی شده بودم و به همین دلیل آن را عمل كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)