امدادهای خودجوش به آبی ها پایان ناپذیر است!

مرجع خبری پرسپولیس : پس از آنکه مشخص شد سرمربی تیم فوتبال استقلال نمی تواند تیم خودش را به دلیل محرومیت در هفته اول لیگ همراهی کند ، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم رقیب استقلال در این هفته نیز محروم اعلام شد!

امروز دوشنبه و در فاصله سه روز به آغاز لیگ برتر اعلام شد سرمربیان تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم هرمزگان در هفته اول لیگ برتر محروم هستند.

امیر قلعه نویی و اکبر میثاقیان سرمربیان تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان از سوی کمیته انضباطی محروم هستند و نمی توانند در هفته اول لیگ برتر روی نیمکت بنشینند.

قلعه نویی از مدت ها قبل می دانست به دلیل مصاحبه علیه خبرنگاران با حکم کمیته انضباطی محروم است اما اکبر میثاقیان روز گذشته متوجه شد به دلیل اخراج در آخرین بازی لیگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشین سازی با جریمه و محرومیت روبرو شده است. بدین ترتیب دو تیم بدون سرمربی مقابل هم قرار می گیرند.

لیگ برتر از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود و تیم های استقلال و آلومینیوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

 

این خبر در حالی اعلام شده است که انتقال محرومیت انضباطی ناشی از اخطار و اخراج در جریان بازی ها از یک لیگ به لیگ بعدی و از یک دسته به دسته بالاتر عجیب و کم سابقه به نظر می رسد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)