مرجع خبري پرسپوليس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که دیگران را متهم می‌کردند حالا چگونه عمل می‌کنند و چه قراردادهایی می‌بندند.


سید جلال حسینی گفت: با تمرینات حساب شده‌ای که آقای مانوئل برنامه ریزی کرده‌اند، برای شروع لیگ آماده شده‌ایم و با ادامه این روند هواداران هر هفته عملکرد بهتری را از تیم می‌بینند.

 

برنامه بدنسازی خوبی داشتیم. بعد از اینکه مانوئل ژوزه آمد تمرینات برنامه ریزی شده‌ای برای ایجاد هماهنگی تیمی و تاکتیکی صورت گرفت. زمان ما کمی محدود بود، اما با توجه به اینکه تیم زود جمع شد و انگیزه بالایی هم وجود داشت، سریع پیشرفت کرده‌ایم.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس در ارتباط با توقعاتی که از خط دفاع وجود دارد و میزان هماهنگی با سایر نفرات، تصریح کرد: دفاع کردن یک کار تیمی است و همه نفرات تیم در آن دخیل هستند. در واقع تمام نفرات یک تیم با هم گل می‌خورند و با هم گل می‌زنند. یعنی اینکه عملکرد همه بازیکنان در نتیجه نهایی موثر است.

 

حسینی ادامه داد: از نظر هماهنگی خط دفاع، با توجه به اینکه در تیم ملی کنار هم بازی کرده‌ایم، نسبت به یکدیگر شناخت داریم ولی هماهنگی بین ما و سایر نفرات، بازی به بازی بیشتر خواهد شد. در واقع زمان مشکل را حل می‌کند و این هماهنگی با گذشت هر روز، بیشتر می‌شود.

 

وی در ارتباط با عملکرد مانوئل گفت: در واقع این مربی است که درباره بازیکنان نظر می‌دهد، اما درباره اینکه می‌گویند او خشن است، باید بگویم تا اینجا که خشونتی ندیدیم اما جدیت فوق العاده‌ای دارد و بسیار سخت گیر است که شاید با خشونت اشتباه گرفته شود اما پرسپولیس به این نیاز دارد. به هر حال، فوتبال ورزشی سخت است و مربیگری هم از سخت‌ترین کارها است. او در تیم‌های بزرگ و پر مسئولیت کار کرده و همین باعث شده تا خیلی جدی باشد.

 

حسینی در پایان درباره تفاوت برخوردها با قرارداد او و قراردادهایی که این روزها صحبت از آن در میان است، گفت: سوال خیلی خوبی است. فکر می‌کنم الان سکوت بهترین پاسخ است، چون مردم بهتر از هر کسی می‌توانند به این سوال جواب بدهند. آنها بهترین قاضی درباره اشخاصی هستند که تا دیروز یک حرف‌هایی می‌زدند و دیگران را متهم می‌کردند ولی حالا همه می‌بینند که چگونه عمل می‌کنند و چه قراردادهایی می‌بندند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)