مرجع خبري پرسپوليس : دروازه بان شماره یک پرسپولیس گفت: هجمه ای که پشت سر من اتفاق افتاد؛ غیر عادی بود. البته تجربه خوبی بود تا با فضای حاکم بر تیم پرسپولیس آشنا شوم. من خودم را برای سخت ترین شرایط آماده کرده ام و ترسی ندارم.


شهاب گردان عنوان کرد؛ پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده، همیشه همینطور است اما در این فصل انتظارات بیشتر شده است.

 

البته هواداران هم حق دارند که چنین خواسته ای داشته باشند. ما هم قرار نیست به غیر از این فکر کنیم.

 

وی ادامه داد: خدا را شکر که تیم شرایط خوبی دارد. از وقتی کادر فنی جدید اضافه شده، پیشرفت خوبی ایجاد شد تا الان آماده شروع مسابقات باشیم. در حال حاضر فقط یک مشکل داریم. با توجه به اینکه اولین بازی را انجام می دهیم و بدن ها تحت فشار بوده است. مشکلی غیر از گرما نداریم که با توجه به تجربه تیم و تدابیر کادر فنی سعی می کنیم بر آن هم غلبه کنیم.

 

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره شرایط خود، بعد از حضور مربی دروازه بانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مربی دروازه بانی نداشتیم کمی از برنامه عقب افتاده بودم. با آمدن او شرایط به کلی تغییر کرد. او مربی خوبی است و با تمریناتی که می دهد معلوم است کارش را خوب بلد است. به هر حال او با تیم هایی که در آنها حضور داشته چند قهرمانی به دست آورده و دروازه بان های خوبی پرورش داده است. این مساله به من حس خوبی می دهد. در این مدت هم با توجه به اینکه قبلا کارهای قدرتی انجام داده بودیم روی سرعت من کار کرده است.

 

وی با اشاره به انتقاداتی که پس از بازی دوستانه دوم نسبت به او صورت گرفت، افزود: هجمه ای که نسبت به من اتفاق افتاد، غیر عادی بود. به هر حال ما در دوران بدنسازی بودیم و آن بازی ها هم دوستانه بود. در کل تجربه خوبی بود تا با فضای حاکم بر تیم پرسپولیس آشنا شوم.

 

شهاب گردان در پایان افزود: شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. هواداران می توانند مطمئن باشند که یک فصل خوب را پیش رو دارند، البته به حمایت آنها بویژه در ابتدای راه نیاز داریم تا تیم جا بیفتد. جای تاسف است که آنها را در کنار خودمان نداشته باشیم. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا است و یقینا تماشاگران بازی های لیگ را داغ می کنند، امیدوارم مشکل عدم حضور آنها به شکلی حل شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)