الهام صفوی: برنامه ویژه ای برای هواداران خانم داریم

مرجع خبری پرسپولیس : رییس كانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت: لیدرها، دلالان ورسانه های زرد به دلیل منافع مالی كه دارند به راحتی از فوتبال جدا نمی شوند.

حسین فریدونی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران،‌ گفت: از زمان حضور در باشگاه پرسپولیس بیشتر زمان ما را لیدر های سابق گرفتند و مجبور بودیم ابتدا به بررسی این مشكل و توجه به ریشه ها بپردازیم.

وی ادامه داد: پس از ریشه یابی متوجه شدیم كه این افراد بصورت زنجیره ای عمل كرده و آسیب هایی را به فوتبال زده اند. پس ازبرخورد اولیه بااین مشكل، ادامه كار را به پایان فصل موكول كردیم و در این راستا تصمیماتی گرفته ایم كه فكر می كنم به نفع پرسپولیس باشد.

وی تصریح كرد : برای رفع این مشكلات ابتدا باید بسترسازی شود و سپس شرایطی را مهیاكنیم كه افراد شایسته در كنار پرسپولیس حضور یابند. ما 13 سكو داریم كه برای هر كدام از آنها نیاز به 2 نفر داریم و مطمئن باشید این افراد را از میان با اخلاق ترین ها انتخاب خواهیم كرد. هواداران ما می توانند از روی سایت با این افراد آشنا شوند، زیرا مشخصات كامل به همراه عكس آنها در سایت وجود دارد.

رییس كانون هواداران باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه علاقه مند به استفاده از تمام مشوقین خود است اما در این راه اجازه نمی دهیم كه هر كسی برای تامین منافع خود دست به هر كاری بزند.

وی با انتقاد از جایگاه نامناسب هواداران پرسپولیس، گفت: هواداران ما در شهر آبادان به هیچ عنوان جایگاه خوبی در اختیار ندارند و طبق قانون باید 10 درصد از جایگاه هواداران به ما اختصاص یابد.

فریدونی خاطرنشان كرد: باشگاه پرسپولیس دیگر افرادی با نام لیدر در كنار خود نخواهد داشت.

وی در مورد اینكه‌ آیا به مشوقین در فصل گذشته پولی پرداخت شده است، گفت: در صورتی كه از عملكرد آنها رضایت داشتیم به بعضی از این نفرات در صورت برد تیم پاداشی بین 100 تا 200 هزار تومان پرداخت می كردیم.

وی تاكید كرد: در سال جدید به هیچ عنوان این افراد از باشگاه پول نقد دریافت نخواهند كرد، زیرا خود ما هم علاقه ای به این كار نداریم.

رییس كانون هواداران باشگاه پرسپولیس، تصریح كرد: پیش از این باشگاه 54 لیدر داشت كه با ورود ما این تعداد به 26 نفر كاهش پیدا كرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه آیا درگیری های مقابل درب ورزشگاه درفشی فر مرتبط با لیدرهای بركنار شده است، گفت: به طور حتم این درگیری ها بی ارتباط با آنان نیست .بدون تردید دلالان،‌ لیدرها و رسانه های زرد به این آسانی فوتبال ما را رها نخواهند كرد.

رییس كانون هواداران باشگاه پرسپولیس، در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشیدن دو جلسه محرومیت هواداران، گفت: شدیدا پیگیر این مساله هستیم و فكر نمی كنم مسئولان فدراسیون آنقدر كج سلیقه باشند كه 100 هزار هوادار ما را محروم از دیدن بازی تیم خود كنند.

وی در خصوص برنامه ریزی كانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای بازی های این تیم در ماه مبارك رمضان، افزود: ما تابع تصمیم باشگاه هستیم و باید ابتدا نظر باشگاه برای حضور در مسابقات ماه رمضان مشخص شود و سپس برنامه ریزی خود را اعلام كنیم.

در ادامه این نشست الهام صفوی زاده دبیر كمیته بانوان باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه های این باشگاه برای بانوان گفت: من سابقه حضور در ورزش كشور را دارم، اما حضور در پرسپولیس برای من تجربه ای جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: سعی داریم جایگاه مناسبی را برای هواداران خانم تشكیل دهیم زیرا علاقه مندان زیادی در بین آنها وجود دارند.

دبیركمیته بانوان باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: خانم هایی كه در كنار ما حضور دارند در فعالیت های زیادی شركت خواهند كرد و برای آنها برنامه ریزی وی‍ژه ای داشته ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)