مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان گهر زاگرس خواهد بود که اولین میزبانی این تیم در لیگ برتر حواشی بسیاری به دنبال داشت.

 

رییس هیات فوتبال استان البرز گفت: با توجه به حواشی و اتفاقات بوجود آمده در دیدار امشب ، برای انجام بازیهای بعدی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در كرج مجددا تصمیم گیری خواهد شد.

محمد محمودی پنجشنبه شب افزود: ما قصد كمك به فوتبال كشور و تیم دورود را داشتیم ، اما اتفاقات بوجود آمده را در یك جلسه با حضور مسوولین و شورای تامین استان بررسی می كنیم و اگر صلاح نباشد از انجام بازی های این تیم در كرج جلوگیری خواهیم كرد.

وی اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای امنیت این بازی اندیشیده شده بود اما به یك باره اتفاقات تلخی بوجود آمد و خساراتی نیز به ورزشگاه وارد شد. حواشی و صدمات وارده به ورزشگاه را به سازمان لیگ برتر گزارش خواهیم داد.

 

 

گفتنی است مسابقه هفته سوم گهر برابر پرسپولیس قرار است به میزبانی این تیم در کرج برگزار شود اما در صورت مخالفت مسئولان استانی و تامین استان این بازی احتمال دارد در ورزشگاه آزادی برگزاری شود.

 

دیدار امشب دو تیم فوتبال ملوان و گهر دورود به درگیری هوادارن دو تیم منجر شد كه تعدادی از هواداران دو تیم با توجه به صدمات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

 

هواداران دو تیم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلی با یکدیگر درگیر شدند و در این بین سر یکی از تماشاگران شکست.

در بین دو نیمه هواداران دو تیم که تعداد آنها حدودا به 6 هزار نفر می‌رسید، شدیدا درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که با وساطت نیروی انتظامی این درگیری غائله پیدا کرد اما با این حال چند نفر مصدوم شدند و برای مداوا به کنار زمین انتقال پیدا کردند. یکی از هواداران از ناحیه سر دچار شکستگی و برای مداوا با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

استقبال از این دیدار با اینکه هیچ کدام از دو تیم از استان البرز نیستند، بسیار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود.

در ترکیب ملوان بازیکنانی مانند مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد حضور داشتند و از سوی دیگر علیرضا محمد و مجتبی زارعی از بازیکنان سرشناس گهر بودند. ضمن اینکه علیرضا نیکبخت واحدی و محمد پروین که در ترکیب 18 نفره گهر حضور ندارند از روی سکوهای ورزشگاه این دیدار را تماشا ‌کردند.

در پایان مسابقه تماشاگران گهر شیشه اتوبوس هواداران ملوان را شکستند که این موضوع منجر به انتقال اتوبوس‌ها به بیرون ورزشگاه و در نهایت حبس ملوانی‌ها در ورزشگاه انقلاب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)