مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز معتقد است بازي بايد پرسپوليس در هفته دوم ليگ برتر بدون حضور تماشاگران جذابيت هميشگي‌اش را نخواهد داشت.

محمود ياوري ابتدا درباره نرفتنش به كنفرانس خبري پيش از بازي با پرسپوليس عنوان كرد: مسئولان سازمان ليگ براي خودشان برنامه مي‌گذارند و از قبل هماهنگ هم نمي‌كنند. من چطور مي‌توانستم به نشست خبري برسم؟ امروز به من مي‌گويند ساعت 14 در سازمان ليگ باش در حالي كه ساعت 18 به تهران مي‌رسم.

سرمربي فجر شهيد سپاسي در ادامه درباره بازي تيمش با پرسپويس در هفته دوم ليگ برتر، تصريح كرد: در حال حاضر همه تيم‌ها از شرايط خوبي برخوردارند و پرسپوليس نيز از تيم‌هايي است كه مهره‌هاي فراواني دارد و اگر مشكلي پيش نيايد بازي خوبي برابرشان خواهيم داشت.

وي همچنين با تداركاتي خواندن بازي‌هاي ابتدايي فصل بيان كرد: تيم‌ها از يكديگر شناختي ندارند و براي اينكه آماده‌تر شوند بازي‌هاي ابتدايي فصل را به ديد بازي تداركاتي نگاه مي‌كنند و بازي پرسپوليس هم برايمان تداركاتي محسوب مي‌شود!

ياوري همچنين به بدون تماشاگر بودن ديدار فجر و پرسپوليس اشاره كرد و افزود: چنين اتفاقاتي در هيچ جاي دنيا نيست و تنها در ايران اتفاق مي‌افتد. ما به بازي هفته قبل و برد برابر ذوب آهن توجه نداريم و مي‌خواهيم باز هم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. اما چه فايده؟ بازي قرار است از تلويزيون پخش شود اما هيچ تماشاگري در استاديوم نخواهد بود و اين اتفاق خوبي نيست. به اعتقادم رويانيان مي‌توانست فدراسيون را متقاعد كند تا اين بازي با حضور تماشاگر برگزار شود. به هر حال او قدرت بيان بالايي دارد و خودش هم مي‌گويد “ما دولتيم”!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)