مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم تيم فوتبال پرسپولیس تهران که براي عنوان کسب آقای گل در این فصل تلاش مي کند در رابطه با دیدار مقابل فجر سپاسی حرفهای جالبی بر زبان آورد.


کريم انصاريفر گفت: از دیدار اول که مقابل نفت آبادان که هفته قبل برگزار کردیم سر بلند خارج شدیم وتوانستیم با کسب هر 3 امتیاز به تهران برگردیم ولی این پیروزی و انگیزه ای که به دست آمد هرگز تضمینی برای پیروزی مقابل فجر شهید سپاسی نیست.

 

وی ادامه داد: فجر تیم حاشیه داری است که برایش تفاوتی ندارد میزبان است یا میهمان. آنها همواره بهترین بازی را ارائه می دهند و همین عامل کار را برای ما سخت خواهد کرد و با باعث می شود برای کسب دومین پیروزی تلاش بیشتری را به کار گیریم.

 

این مهاجم جوان افزود: گل زدن آرزوی من است و لحظه شماری می کنم تا اولین گل خودم را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برسانم و با همین هدف پابه میدان ورزشگاه آزادی می گذارم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان تماشاگران پرسپولیس را ببخشند تا آنها بتوانند به راحتی و با حضور در ورزشگاه آزادی اولین دیدار خانگی تیم محبوب خودرا از نزدیک تماشا کنند. محروم کردن هواداران از دیدن فوتبال کار حرفه ای نیست و مسئولان فدراسیون بهتر است که به جای برخوردهای این چنینی از روش های دیگری بهره بگیرند.

 

انصاریفر در مورد ترافیک مهاجمان در خط حمله پرسپولیس هم افزود: این موضوع نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه جای خوشحالی دارد چون باعث افزایش رقابت مردم در تیم خواهد شد و موجب می شود هر مهاجمی که آماده تر باشد جایی در بین 11نفر نهایی برای خود پیدا کند.

 

وي در مورد پیوستن جواد نکونام به حریف سنتی گفت: به نکونام تبریک می گویم او به لیگ ایران برگشت و امیدوارم بهترین بازیهایش را برای استقلال انجام دهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)