مرجع خبري پرسپوليس : گلر پرسپولیس تهران با اطمینان خاطر از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی در دومین هفته از لیگ دوازدهم خبر می دهد.


شهاب گردان که در 90 دقیقه اول لیگ دوازدهم خود را بسته نگه داشت گفت:

 

دیدار مقابل تیمی پیش روی ما است که در اولین دیدار خود نتیجه خوبی کسب کرده و می آید تا با تداوم بخشیدن به پیروزیهای خود برای دیگران خط و نشان بکشد ولی باید بداند حریف آنها پرسپولیس است با یک دنیا انگیزه برای کسب پیروزی ما چاره ای جز پیروزی نداریم چون اگر جز این باشه ازحریفان خود عقب می مانیم.

 

وی افزود: استقلال و سپاهان که رقبای اصلی ما برای قهرمانی هستند با پیروزی هایشان از اولین هفته باعث شدند تا رقابت از هفته اول داغ شود.

 

گردان در رابطه با محرومیت تماشاگران پرسپولیس از تماشای دیدار مقابل فجر سپاسی هم ناراحت بود و گفت: حق هواداران پرسپولیس این نیست که از تماشای بازیهای تیم محبوب خود محروم باشند کمیته انظباطی در رای خود تجدید نظر کند و شرایط را برای تماشای بازی برای هواداران پرسپولیس هموار کند.فوتبال با هوادار زنده است همه دنیا حسرت هواداران ما را می خورند آن وقتع به راحتی آنها را از فوتبال دور می کنیم. گردان در مورد حضور گلر برزیلی در پرسپولیس حرف های جالبی بر زبان آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر چه در پرسپولیس گلرهای آماده تری باشند من بیشتر استقبال می کنم رقابت هایم باعث افزایش انگیزه خواهد شد. در اولین دیدار که دروازه را بسته نگاه داشتم و تمریناتی که انجام داده ام به امید خدا در دیدار مقابل فجر نمی گذارم قفل دروازه پرسپولیس باز شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)