مرجع خبري پرسپوليس : مهرداد پولادي مي گويد داور در اعلام خطاي پنالتي به سود فجرسپاسي اشتباه كرده است.


مدافع پرسپوليس پس از شكست تيمش مقابل فجر سپاسي در جمع خبرنگاران گفت: بخشي‌زاده دو سال پيش هم در بازي با پرسپوليس و ذوب آهن اشتباه داشت و اين بازي هم خيلي اشتباه كرد.


 

 

پنالتي خيلي مشكوك بود و پنالتي به نظر نمي‌رسيد. جالب است داور اول چمن را نگاه كرد و بعد سوت زد. يعني از روي چمني كه كنده شده بود گفت كه بايد پنالتي زده شود. شايد چمن در صحنه‌هاي قبلي كنده شده بود و داور به اشتباه به ضرر ما پنالتي گرفت.


وي ادامه داد: ما هم بايد قبول كنيم مربي‌مان دو هفته است به تيم اضافه شده است و زمان مي‌برد كه اشتباهات‌مان را برطرف كنيم. اما بايد هرچه سريع‌تر خودمان را جمع‌وجور كنيم تا ديگر در ورزشگاه آزادي مقابل حريفان سه گل نخوريم.


پولادي گفت: ژوزه افتخارات زيادي داشته و بايد به او زمان دهيم. بايد در بازي بعدي از امتياز ميزباني به نحو شايسته استفاده كنيم اما امروز هوادارا‌ن‌مان را نداشتيم. در كشور ما قانون‌ها برعكس است. از يك سو با قانون سقف قرارداد، دروغ را در كشور ترويج مي‌كنيم و از سوي ديگر محروميت‌هاي بي‌جا براي تيم بزرگي مثل پرسپوليس در نظر مي‌گيريم. بازي امروز انگار كه يكبازي درون تيمي بود و بدون تماشاگران لطفي نداشت. اين لطفي بود كه مسئولان در حق پرسپوليس كردند. تيم ما كهكشاني نيست. تيم استقلال پارسال كهكشاني بود و امسال با نفراتي كه گرفته فوق كهكشاني است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)