مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد مسائل فنی سرمربی باید نظر بدهد.

مهدی مهدوی‌کیا در مورد بازی و نیمکت نشینی‌اش گفت: متاسفانه خوب نبودیم و باختیم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و مثل میلیون‌ها هوادار،‌ این تیم را دوست دارم. در این تیم بزرگان زیادی بازی کرده‌اند و نیمکت نشینی در پرسپولیس هم برایم افتخار است.

برای هر بازیکنی نشستن روی نیمکت پرسپولیس افتخار است.

مهدوی‌کیا در مورد دلیل شکست گفت: در مورد مسایل فنی سرمربی باید نظر بدهد. در نیمه اول خوب و متفاوت ظاهر شدیم اما در نیمه دوم شروع بدی داشتیم و اتفاق‌های سال گذشته تکرار شد. هر کسی نظری دارد اما فجرسپاسی جوانان با انگیزه‌ای دارد. در فوتبال یک نفر دستمزد زیاد می‌گیرد و یک نفر کمتر دستمزد می‌گیرد و این مسایل تاثیرگذار نیست.

وی در مورد محرومیت هواداران، گفت: قطعا غیبت هواداران تاثیرگذار بود. ما به حضور آنها عادت داریم و بدون هواداران گویی چیزی گم کرده بودیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد خداحافظی وحید هاشمیان، گفت: باید بازی خداحافظی خوبی برای او برگزار شود؛ دیداری که در شأن وحید باشد. هاشمیان جسارت، لیاقت و همه فاکتورهای یک بازیکن بزرگ را داشت.

مهدوی‌کیا درمورد بازگشت نکونام به فوتبال ایران، گفت: از بازگشت او خوشحالم و لیگ ما داغ می‌شود اما متاسفانه زمانی فوتبال ایران 15 لژیونر داشت و اکنون دیگر هیچ لژیونری ندارد و این مسئله اصلا خوب نیست.

وی در مورد باخت اول پرسپولیس گفت: قول می‌دهم دیگر این شکست‌ تکرار نشود. مانوئل ژوزه تازه آمده و باید به او فرصت داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)