مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: داور تحت تاثیر پرحرفی بازیکنان فجرسپاسی اعلام پنالتی کرد.

جواد کاظمیان  گفت: هر زمانی که سرمربی صلاح بداند به میدان می‌آیم و با تمام توان انجام وظیفه می‌کنم.

وی در مورد پنالتی فجرسپاسی گفت: داور در اعلام پنالتی عجله کرد. فکر می‌کنم او تحت تاثیر پرحرفی بازیکنان فجر به ضرر ما پنالتی گرفت. بار اول بود كه در استاديوم بدون تماشاگر بازي مي‌كرديم.

کاظمیان تاکید کرد: بد بازی کردیم و شکست خوردیم و بازی برده را باختیم. دنبال بهانه‌جویی نیستیم. در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم یک پنالتی بادآورده شیرازه تیم ما را بهم ریخت و سه امتیاز را راحت از دست دادیم. بار اول بود كه در استاديوم بدون تماشاگر بازي مي‌كرديم. انگار كه تمرين بود و متاسفانه داور هم با پنالتي نادرستي كه گرفت شيرازه تيم ما را از هم پاشاند.قول می‌دهم این باخت دیگر تکرار نشود.

وی با اشاره به ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت: برای اولین بار بود که در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی می‌کردیم. ما همیشه به حضور هواداران عادت داریم اما در دیدار با فجر گویی بازی نداشتیم و تمرین می‌کردیم.

 

وي در مورد هزينه‌هاي پرسپوليس گفت: همه جاي دنيا تيم‌هاي بزرگ هزينه مي‌كنند اما ما بايد اعتراف كنيم كه مربي‌مان دو هفته است كه به تيم اضافه شده و از لحاظ بدني آماده نيستيم. به هر حال همان طور كه ما در آبادان سه امتياز را گرفتيم اين جا شكست خورديم. البته متاسفم كه اين طور شد اما هنوز در شروع كار هستيم و مسابقه‌هاي زيادي مانده و مي‌توانيم در بازي‌هاي آينده نتيجه بگيريم. اما باز هم تاكيد مي‌كنم بخشي‌زاده اشتباه كرد. يك صحنه 50 ـ 50 را پنالتي گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)