مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد باید به سرمربی پرتغالی این تیم فرصت داد.


رضا وطنخواه درباره شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل فجرسپاسی گفت: واقعا نگران شدم. فکر نمی کنم برای قضاوت زود باشد چرا که اکنون وقت امتیاز جمع کردن است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که ایراد کار پرسپولیس کجا بود، عنوان کرد: چون از نزدیک در تمرینات نیستم نمی توانم به طور کامل اشکال کار را بگویم اما فکر می کنم این تیم در مرحله آمادگی جسمانی یا بیش از حد کار کرده و بدن ها دفرمه شده یا کم کار کرده است. فجر سپاسی در این مسابقه دو برابر بازیکنان پرسپولیس دوید و پاس داد.

 

وطنخواه در پاسخ به این سؤال که ژوزه تا چه اندازه می تواند مقصر باشد، گفت: ما نباید عادت بد عرب ها که خیلی زود به فکر تعویض مربی می افتند را اجرا کنیم. مربی یکی از ارکان باشگاه است. هیچ مربی‌ای دوست ندارد مدافع تیم ملی اش در محوطه جریمه آن اشتباه بچه‌گانه را انجام دهد. فکر می کنم مربی ایرانی که کنار ژوزه کار می کند باید داشته های بیشتری را به او منتقل کند. مثلا شب گذشته از سوسا هافبک برزیلی استفاده شد که من پیرمرد از او کار می کنم. شاید شب گذشته روز خوب این بازیکن نبوده و در روزهای آینده بهتر شود اما آیا بهتر نبود از محمد نوری زودتر استفاده می شد؟

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس در خصوص اینکه این کمیته ژوزه را انتخاب کرده و چرا علی پروین با یک شکست انتقادات تندی علیه این مربی انجام داده، گفت: من خودم یکی از افرادی بودم که در حضور ژوزه در ایران تاثیرگذار بودم. در آن جلسه خیلی نفرات بودند و هر کسی هم نظری داشت. اگر مربی ایرانی بود به همین زودی از وی انتقاد نمی شد. اگر باشگاه هم به من زنگ بزند همین را می گویم که پروین یکی از اعضای کمیته فنی است. باید به ژوزه وقت بدهیم. نمی گویم ژوزه مقصر است یا نه اما بازیکن هم باید در زمین کارآیی خود را نشان دهد. این نیست که مربی همه کاره باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)