مرجع خبری پرسپولیس : علي منصوري با بيان اين كه فرصت نقل و انتقالات ليگ فوتبال آمريكا تمام شده است، گفت: سازمان ليگ از ما خواسته مساله عابدزاده را به آنها گزارش دهيم، ولي ما از آنها وقت بيشتري خواسته‌ايم.


مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز درباره آخرين وضعيت انتقال امير عابدزاده به پرسپوليس گفت: مساله هنوز حل نشده است. قرار بود كه روز گذشته (سه شنبه) با محمد رويانيان صحبت كنم كه موفق نشدم كه احتمالا به دليل بازي پرسپوليس در ليگ بوده است. حالا هم فكر كنم تا حدود ساعت 12:30 به وقت ايران با او تماس بگيرم تا در اين زمينه صحبت كنيم.

 

وي ادامه داد: به نظر من همه در حال تلاش هستند كه كمك كنند تا مساله حل شود. مشكل اصلي اين جاست كه فرصت نقل و انتقالات ليگ ما تمام شده است و طبق قانون ناچاريم مساله عابدزاده را به سازمان ليگ گزارش دهيم تا آنها هم مساله را به فيفا گزارش كنند، اما ما از سازمان ليگ خواسته‌ايم كه وقت بيشتري به ما بدهند. البته اين كار را باشگاه پرسپوليس بايد انجام مي‌داد، ولي ما اين كار را به جاي آنها مي‌‌كنيم تا مساله زودتر حل شود.

 

منصوري همچنين با بيان اين كه ضرب الاجل سازمان ليگ آمريكا به باشگاهش تمام شده، اظهار كرد: سازمان ليگ آمريكا به ما اعلام كرد كه چون عابدزاده بدون اجازه ما به ايران رفته و مذاكره كرده است، بايد مساله را به آنها گزارش دهيم، اما ما گفتيم كه او با اجازه ما رفته و قرارداد هم نبسته است. به هر حال من ايميلي به سازمان ليگ ارسال ‌كرده‌ام كه از آنها وقت بيشتري بگيريم و فكر مي‌كنم آنها اين وقت را به ما مي‌دهند. هر چند به دليل اتمام فصل نقل و انتقالات و رفتن عابدزاده از تيم، نتوانستيم بازيكني به جاي او بگيريم و ديگر هم به ما اجازه نمي‌دهند كه كسي را جذب كنيم.

 

مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز در ادامه با بيان اين كه به اميد خدا اين مساله به زودي حل مي‌شود، گفت: اميدوارم هم خود امير عابدزاده و هم باشگاه پرسپوليس كمك كنند تا مساله حل شود. درباره مبلغ رضايت نامه امير هم مطالبي در روزنامه‌‌ها خوانده‌ام كه نمي‌دانم از كجا درز كرده، اما اشتباه است. البته مبلغ فعلي تفاوت زيادي با مبلغ اوليه ندارد، اما سعي ‌كرده‌ايم كه روي قيمت رضايت نامه امير كمي تخفيف بدهيم.

 

منصوري همچنين گفت: قرارداد عابدزاده در پايان سپتامبر سال 2013 به پايان مي‌رسيد. اگر بخواهم مساله را شفاف بيان كنم بايد بگويم كه ممكن است سازمان ليگ به ما اين اجازه را بدهد كه تكليف انتقال عابدزاده را روشن كنيم، اما مطمئنا ديگر به ما اجازه نمي‌دهند كه در اين فصل كسي را جايگزين او كنيم. به هر حال من ايميل خود را در حدود ساعت 17 به وقت شرق آمريكا و 14 به وقت لس آنجلس ارسال كرده‌ام و فكرمي‌كنم تا حدود هفت يا هشت ساعت ديگر جوابش به دست ما مي‌رسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)