مرجع خبري پرسپوليس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت که انتقادی به سرمربی و بازیکنان این تیم وارد نیست.


افشین پیروانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: پرسپولیس و ژوزه نیاز به زمان دارند.

 

نباید از خوزه و بازیکنان خرده گرفت اما ستاره‌های پرسپولیس باید قدر خود را بدانند و برای موفقیت پرسپولیس زحمت بیشتری بکشند. انشاءالله در بازی بعدی این اتفاق می‌افتد و پرسپولیس به یک نتیجه خوب می‌رسد.

 

وی ادامه داد: خط هافبک پرسپولیس روز موفقی نداشت. نمی‌گویم نخواستند اما در سیستم 4-4-2 پرسپولیس خط هافبک روندگی لازم را نداشت. یک پاسور خوب مثل محمد نوری یا علی کریمی برای راه انداختن انصاری‌فرد نداشتیم.

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس تاکید کرد: اگر این حرف‌ها را می‌زنم ربطی به حضورم در کمیته فنی ندارد بلکه حرف‌هایم را به عنوان یک هوادار و پیشکسوت پرسپولیس می‌زنم. اگر کریمی در وسط زمین بود قطعا در خانه می‌توانستیم از دو مهاجم خطرناک خود قاضی و انصاری‌فرد استفاده کنیم و در نفوذها بیشتر موفق باشیم و یا اگر می‌خواستیم از کریمی در خط حمله استفاده کنیم، بهتر بود که به نوری طراح بازی می‌دادیم. شاید با این کارها باز هم می‌باختیم اما به مراتب بازی بهتری به نمایش می‌گذاشتیم.

 

پیروانی در خصوص ژوزه گفت: انتقادی به ایشان ندارم چون دیر آمده و باید ابزارهای لازم خود را برای استفاده بشناسد اما می‌خواهم درباره علی پروین صحبت کنم. من روی سکو کنار پروین در طول بازی نشسته بودم و وقتی می‌دیدم او چه طور حرص می‌خورد و عصبانی و ناراحت می‌شود باور کنید خیلی ناراحت شدم و نگران او بودم.

 

وی افزود: انشاءالله پرسپولیس بتواند در آینده نتیجه بهتری کسب کند تا هوادارانش خوشحال شوند. این نتیجه کمی مسئولان پرسپولیس را ناراحت کرد اما با بازیکنان خوب و انگیزه جدید همه چیز درست می‌شود.

 

پیروانی با انتقاد از برگزاری بازی‌ها بدون هوادار گفت: تقاضای من از فدراسیون فوتبال این است که اگر می‌خواهند تیمی را جریمه کنند هر کاری دوست دارند انجام دهند اما هواداران را محروم نکنند. فوتبال بی‌هوادار یعنی هیچ. اگر می‌خواهند تیمی را جریمه کنند بازی‌های تیم متخلف را در یک شهرستان بی‌طرف برگزار کنند. حیف است هوادار در ورزشگاه نباشد. خود من حس و حال عجیبی داشتم. اگر هوادار بود هم فجر و هم پرسپولیس به مراتب بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)