مرجع خبري پرسپوليس : هافبک چپ تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که بايد به اين تيم زمان داد و انتقادهاي صورت گرفته از سرخ پوشان منطقي نيست.


مهرداد پولادي اظهارداشت: فوتبال همين است و اگر گل نزني، گل مي‌خوري. همه ما ناراحتيم،در نيمه اول پيروز شديم و فکر کرديم همه چيز تمام شده و فرصت‌ها را از دست داديم اما در نيمه دوم باختيم.

 

شکست تلخي بود اما داور مسابقه در اين شکست تأثيرگذار بود.او ابتداي سوت زد ولي پنالتي نگرفت،اما چند قدم جلو آمد و ديد چون چمن کنده شده پنالتي گرفت.اصلا شايد چمن در يک صحنه ديگر بلند شده بود ولي داور اشتباه کرد.

 

وي در خصوص انتقادهايي که از پرسپوليس و مانوئل ژوزه مي شود، افزود: ژوزه تازه آمده و وقت مي‌خواهد اطلاعات لازم را بگيرد و ترکيب اصلي را شناسايي کند. مانوئل هنوز از اين تيم شناخت کافي ندارد و بايد به او فرصت داد.به هر حال اين مربي دو هفته مانده به شروع ليگ سرمربي شد و نسبت به خيلي مسائل آگاهي کامل ندارد.

 

پولادي با اشاره به محروميت پرسپوليس گفت: وقتي سکوهاي خالي را مي‌ديديم انگار چيزي گم کرده بوديم و شرمنده آنها شديم.با اين حال آنها نبايد نااميد باشند چون به اندازه کافي فرصت داريم تا همه چيز را فراموش کنيم.يادم مي آيد زماني که در استقلال بودم و قلعه نويي سرمربي بود در هفته پنجم يا ششم سيزدهم جدول بوديم ولي در نهايت قهرمان شديم،پس از حالا نبايد پيش بيني کرد و مطمئن باشيد شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)