مرجع خبری پرسپولیس : تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و پس از کنار رفتن زارع و غریب از سمت های قائم مقامی و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ، علی پروین هم از سمت مدیر راهبری تیم فوتبال این باشگاه برکنار شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، اما این پایان تغییرات نخواهد بود و رویانیان قصد دارد مردان دیگری را نیز برای کمک به پرسپولیس به این تیم اضافه کند.

گویا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از صحبت های پروین پس از اولین شکست پرسپولیس برابر فجرسپاسی دلخور شده و قصد دارد تغییراتی در باشگاه ایجاد کند.

یکی از این تغییرات جایگزینی حسین قدوسی با غریب مدیر روابط عمومی پیشین پرسپولیس بود. غريب مدير سابق روابط عمومي اين تيم به پست قبلي‌اش در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور بازگشت تا قدوسی سردبير روزنامه پيروزي و مدير روابط عمومي سابق تيم راه‌آهن که یکی از منتقدان پروین است پایش به پرسپولیس باز شود.

از سوی دیگر رویانیان پستی را که برای شخص پروین در باشگاه پرسپولیس ساخته بود یعنی مدیریت راهبری تیم فوتبال را حذف کرد تا عملا پروین را برکنار کرده و از اختیارات وی در این تیم بکاهد. به این ترتیب پروین علاوه بر عضویت در هیئت مدیره باشگاه عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و تنها نقش مشاوره ای ایفا خواهد کرد.

در پست های اجرایی پس از برکناری و یا همان استعفای زارع، مدیرعامل باشگاه به دنبال یک فرد جایگزین است. رویانیان اعلام کرده فعلا به این پست احتیاجی ندارد و خودش از پس امور برمی آید اما مشغله های فراوان او در دولت و باشگاه پرسپولیس باعث می شود وی توانایی رسیدگی به همه مسائل را نداشته باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابتدا با انتخاب شیرینی به سمت سرپرستی تیم خواست تا کمی از بار اجرایی باشگاه را به دوش او بگذارد اما این انتخاب با مخالفت پیشکسوتان و اهالی فوتبال مواجه شد و حالا چاری ای جز انتخاب مجدد قائم مقام باقی نمانده است.

از شیرینی ، عابدینی و محمدحسن انصاری فرد به عنوان گزینه های پست قائم مقامی باشگاه پرسپولیس نام برده می شود.

محمدحسن انصاری فرد پس از کناری از مدیرعاملی باشگاه راه آهن در صورت قبول پیشنهاد به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس انتخاب می شود تا رويانيان کارهاي باشگاه را به او که خودش روزگاري مديرعامل اين تيم بوده بسپارد و سردار سرخ‌ها بيش از گذشته به کارش در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور برسد.

مهم ترین مانع بازگشت انصاری فرد به پرسپولیس می تواند پروین باشد. پيش از اين رويانيان از عباس انصاري‌فرد به عنوان مشاورش در اين تيم ياد کرده بود که با مخالفت شديد علي پروين روبه‌رو شد اما پروين از میان برادران انصاری فرد با محمد‌حسن که روزگاري در همين تيم بازيکنش بوده خيلي مشکل ندارد.

گزینه دیگر سرخ ها برای قبول پست معاونت اجرایی و یا همان مدیریت در صحنه باشگاه امیر عابدینی است. کسی که از ابتدای فصل جاری تاکنون همواره از وی به عنوان جدی ترین گزینه معاونت باشگاه پرسپولیس یاد شده است. مذاکرات متعدد و گفتگوی های خصوصی رویانیان با وی نیز گواه این مدعاست. پیشنهادی که همواره با تکذیب عابدینی همراه بود و مدیرعامل سابق پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود پیرامون این موضوع اظهار داشت:«شما به من بگویید زمانی که من مدیرعامل باشگاه داماش هستم چگونه می توانم در باشگاه پرسپولیس سمتی داشته باشم؟»

اما اکنون شرایط فرق کرده و دیگر خبری از این مشکل نیست. باشگاه داماش امروز جمعه به صورت رسمی به بهرام قویدل مدیرعامل شرکت صدرا(اسپانسر فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس) واگذار شد و امیر عابدینی دیگر در این باشگاه سمتی ندارد.

حالا پرسپولیسی ها دو گزینه جدی برای احراز پست قائم مقامی دارند و باید دید کدام یک در این جایگاه قرار خواهند گرفت. مردانی که هر دو سابقه تکیه زدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را دارند حاضر خواهند شد سمتی به جز مدیریت این باشگاه را قبول کنند؟ روابط قوی رویانیان با افراد مختلف از یک سو و وجهه قابل احترام وی برای اهالی فوتبال و دولت از سوی دیگر باعث می شود این اتفاق بیش از پیش نزدیک به واقعیت شود. باید دید از میان حسن انصاری فرد که با محبوبیت خاصی در میان هواداران از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شد و امیر عابدینی که همواره در تقابل با باشگاه رقیب هواداران تیمش را سربلند کرده بود کدام یک به سمت قائم مقامی باشگاه پرسپولیس منصوب خواهند شد؟ شاید هم گزینه سوم، هیچ کدام!

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)