مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس و گهر از هفته سوم رقابت های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

 

تیم های فوتبال گهر زاگرس و پرسپولیس از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه در حضور 75 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 

کریم انصاری فرد در دقیقه 15 برای پرسپولیس و مجتبی زارعی در دقیقه 82 برای گهر گلزنی کردند.

 

در این بازی جنجالی دو بازیکن دو تیم و سرمربی تیم گهر با تصمیم داور از زمین مسابقه اخراج شدند. ابتدا مهرداد پولادی از پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 77 بازی را ترک کرد و سپس هادی رکابی در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

در دقایق تلف شده بازی هم مهدی تارتار به دلیل اعتراض به قضاوت داور از کنار زمین بازی اخراج شد.

 

این بازی پربرخورد و جذاب همچنین تحت تاثیر اشتباهات داوری نیز قرار داشت. در نیمه اول مسابقه کریم انصاری فرد در شرایط موقعیت مسلم گل مدافع گهر را از پیش رو برداشت که این مدافع با دست مانع عبور توپ وی شد اما داور از اعلام پنالتی خودداری کرد. در دقایق تلف شده بازی نیز محمدپروین یک شوت به سمت دروازه پرسپولیس زد که پس از برخورد با تیر افقی پشت خط فرود آمد که داور از اعلام گل برای گهر خودداری کرد.

 

نکته جالب اینجاست که در این نیمه کریم انصاری فرد نیز یک شوت سنگین از درون محوطه جریمه راهی دروازه گهر کرد که توسط علیرضا محمد از روی خط دروازه برگردانده شد و این توپ نیز مشکوک به گل بود.

 

پرسپولیسی ها در نیمه دوم مسابقه ای سراسر هجومی با به نمایش گذاشتند اما مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده لازم را ببرند تا در نهایت در دقیقه 82 مجتبی زارعی موفق شد روی اشتباه شهاب گردان دروازه خالی پرسپولیس را باز کند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی بود که وی به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و مهرداد پولادی از پرسپولیس و هادی رکابی از گهر را نیز با نشان دادن کارت دوم از بازی اخراج کرد.

 

حسین ماهینی بدون شک بهترین بازیکن این میدان بود که چندین بار همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که یاران سفید پوشش قدر این موقعیت ها را ندانستند. با این تساوی پرسپولیس 4 امتیازی شد و گهر زاگرس هم اولین امتیازش را در لیگ برتر به دست آورد.

 

 

ترکيب پرسپوليس: شهاب گردان، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي، علي کريمي(حمید علی عسگری 45)، روبرتو سوسا(سامان آقازمانی 32)، محمد قاضي(غلامرضا رضایی 65) و کريم انصاري فرد .

سرمربی: مانوئل ژوزه

 

ترکيب گهر زاگرس: شهرام مهربان، عليرضا محمد، امير ترکاشوند، ساشا کلونجا، مجيد باجلان، تقي نائيني، مجيد خدابنده‌لو، هاملت ميختاريان، محمدرضا خرسندنيا، هادي رکابي و آرمان قاسمي.

سرمربی: مهدی تارتار

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)