مرجع خبری پرسپولیس : هواداران گهر كه مشكلات زیادی را در این دیدار به وجود آورده بودند، تعدادی از صندلی ها ورزشگاه را به داخل پیست دو و میدانی پرتاب كردند. ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از درگیری بین هواداران، ابتدا تماشاگران پرسپولیس را از ورزشگاه خارج كردند.

سرپرست سازمان لیگ برتر در خصوص رفتارهای نامناسب هواداران گهر دورود در دیدار با پرسپولیس، گفت: رییس كمیته انضباطی باید پاسخگوی مشكلات بوجود آمده باشد.

غلامرضا بهروان پس از پایان دیدار پرسپولیس و گهر خاطرنشان كرد: هواداران گهر در دیدار نخست فصل برابر ملوان انزلی نیز مشكلات زیادی را ایجاد كردند و گزاش خود را به كمیته انضباطی ارسال كردم كه متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: بهتر است ‘حسن زاده’ به عنوان رییس كمیته انضباطی جوابگوی این مشكلات باشد.

بهروان یادآور شد: اگر برخوردی با هواداران گهر صورت نگیرد فكر می كنم این رفتارها ادامه داشته و مشكلات بیشتری در دیدارهای آینده ایجاد شود.

 

سرپرست سازمان لیگ گفت: ورزشگاه انقلاب کرج به طور کتبی اعلام کرده دیگر میزبان گهر زاگرس نخواهد بود.
خبرگزاری فارس: بهروان: ورزشگاه انقلاب کرج اعلام کرده دیگر میزبان گهر نخواهد بود

وی گفت: ‌این درست نیست که اگر یک توپ این‌ور و آن‌ور شد به داور فحاشی کنیم. من اسمی از هیچ تماشاگری نمی‌بریم. کار بد، بد است حالا متعلق به هر نقطه‌ای از ایران می‌خواهد باشد.

وی در مورد اینکه تماشاگران گهر از تغییر مداوم ورزشگاه‌ها برای میزبانی ناراضی هستند، گفت: ورزشگاه انقلاب کرج اعلام کرده دیگر میزبان گهر نخواهد بود و این موضوع را کتبی به ما گفته است. بازی دو تیم قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود که مسئولان اعلام کردند بیش از 20 هزار نفر در بیرون ورزشگاه می‌مانند که این از نظر امنیتی مشکل ایجاد می‌کند. این نهادها رسمی هستند بنابراین نمی‌توانستیم به غیر از ورزشگاه آزادی در جای دیگری این بازی را برگزار کنیم. باید از مسئولان ورزشگاه آزادی هم تشکر کنم زیرا امشب استقلال در همین زمین باید به میدان برود و آنها به چمن این ورزشگاه هم رسیدگی کنند.

بهروان تاکید کرد: مأموران امنیتی اعلام کردند بازی هفته آینده راه‌آهن و تراکتورسازی به صلاح نیست در ورزشگاه راه‌آهن برگزار شود، ورزشگاه آزادی هم موافقت نمی‌کند و در ورزشگاه تختی هم همان روز پیکان بازی دارد بنابراین مجبور به تغییر برنامه بازی شدیم اما اینکه می‌گویند و می‌نویسند چرا مدام برنامه تغییر می‌کند باید بگویم خود ما هم مخالف تغییر برنامه هستیم. شما خودتان را جای ما بگذارید در کدام ورزشگاه می‌خواهید این مسابقه را برگزار کنید؟

بهروان در مورد اینکه با کی‌روش درباره برگزاری جام حذفی صحبت می‌کرده آیا این جام برگزار می‌شود یا خیر، گفت: انشاءالله جام حذفی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: از مسئولان کرج خواهش کرده‌ایم تیم گهر را بپذیرند زیرا نمی‌توانیم به ورزشگاه آزادی زیاد فشار بیاوریم. گهر یک تیم پرطرفدار است. در فوتبال ایران وقتی تعداد تماشاگران زیاد می‌شود از نظر سخت‌افزاری به مشکل برمی‌خوریم در حالی که در سایر کشورها این مسئله یک فرصت است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)