مرجع خبری پرسپولیس : اگر عملکرد خروجی های هر تیم را در مقابل تیم سابقش مرور کنیم، بدون تردید پرسپولیس می تواند یکی از بدشانس ترین تیم های جهان باشد.

 

بازیکنان پرسپولیس زمانی که از این تیم جدا شدند حتی در صورت عدم موفقیت در تیم بعدی و بازی های ضعیف، زهر خود را در تک بازی با سرخپوشان ریخته اند.

ادموند بزیک، بهنام ابوالقاسم پور، نبی ا… باقری ها، مقداد قباخلو، فرهاد خیرخواه، ایوان پتروویچ، مهرداد اولادی، پژمان نوری، فراز فاطمی، ابراهیم توره، محسن خلیلی، بهادر عبدی، علی علیزاده، علی دایی، مهدی هاشمی نسب و حالا مجتبی زارعی و البته محمد پروین. این فهرست آشنا، اسامی برخی از نفراتی است که در تمام این سال ها بعد از ترک پرسپولیس در برابر این تیم گردن کشیدند و گل زدند و یا عملکرد بی نظیری از خود به جا گذاشتند.

فهرستی که ممکن است غایبان از قلم افتاده ای هم داشته باشد و البته هیچ بعید نیست که در طول همین فصل عریض و طویل تر هم بشود از حسین بادامکی و مازیار زارع و پژمان نوری و محمد نصرتی با انگیزه گرفته تا محمدرضا مامانی و علیرضا نیکبخت فراموش شده.

به نظر می رسد این هم از آن دست فال های بدی است که در تمام دنیا فقط گریبان چند تیم از جمله پرسپولیس را گرفته و یاغی ها در مقابلش تا این حد موفق ظاهر می شوند. جالب اینجاست مجتبی زارع در پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیفی داشت و فصل گذشته در نفت تهران هم نتوانست جایگاه محکمی برای خود دست و پا کند اما روی یک اتفاق در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد تا نشان دهد خروجی های پرسپولیس چقدر علیه این تیم هستند.

 

دیدن یک شوت از محمد پروین با پیراهن پرسپولیس که از نزدیکی تیر دروازه به بیرون برود برای هواداران این تیم تبدیل به رویا شده بود ،  اما در مقابل پرسپولیس شوت 30 متری وی به طاق دروازه اصابت می کند!

در کنار این اسامی حتی قرار گرفتن نام همین مهدی تارتار ، که با وجود نتایج ضعیف گهر در دو بازی گذشته، شب بازی با پرسپولیس چهره شده بود، کنایه های جالبی دارد.

منبع: بینا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)