مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس  گفت: هواداران ما با برخورد های خوبی كه در دیدار مقابل گهر زاگرس داشتند، ثابت كردند شایسته بخشش هستند.

محمود سالاركیا  افزود: پس از مخالفت با درخواست بخشش هواداران این تیم ، درخواست خود را برای صدور حكم تعلیق داده بودیم كه با آن موافقت شده است.

 

وی، از هواداران این تیم خواست بیشتر مراقب برخورد های خود باشند تا این حكم از سوی كمیته استیناف به اجرا در نیاید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان كرد: هواداران ما در دیدار با گهر زاگرس به خوبی نشان دادند كه حتی لیاقت بخشیده شدن را دارند وامیدواریم برخورد های خوب آنها همچنان ادامه داشته باشد.

وی درمورد برخورد هواداران گهر در طول دیدار با پرسپولیس، یادآور شد: رییس كمیته انضباطی این بازی را از نزدیك مشاهده كرد و حركات ناشایستی كه از سوی برخی هواداران حریف رخ داده را شاهد بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران، اظهار داشت: قطعا این برخورد ها را در كمیته انضباطی مطرح می كنند و باید تصمیم گیری درستی در این مورد اتخاذ شود.

سالاركیا همچنین درمورد سخنان اخیر’اسماعیل حسن زاده’ رییس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دیدار با گهر مبنی بر این كه این تیم نیاز به تجربه آموزی دارد، گفت: لیگ برتر جایی برای تجربه آموزی نیست و اینگونه برخورد ها از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا نیز زیر نظر گرفته می شود و می تواند برای فوتبال كسر امتیاز داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)