مرجع خبری پرسپولیس : شکایت از اعضای باشگاه استقلال بدلیل مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و در این میان چند تن از اعضای قدیمي این تیم با شکایت رسمی از مدیرعامل استقلال خواستار رسیدگی شدند.

صمد مرفاوی، سیامک رحیم پور و ناصر فریاد شیران که پیش از این با آبی ها همکاری داشتند پس از گذشت چند سال از همکاری شان به مبالغ مالی و پیش قرار دادهای خود نرسیدند به همین دلیل خواستار این هستند که مسئولان شرایط را برای آنها تغییر دهند.

مرفاوی و رحیم پور به عنوان مربیان سابق این تیم و ناصر فریاد شیران به عنوان مدیر آکادمی استقلال شرایط این تیم را زیر ذره بین قرار دادند و از اوضاع فعلی ابراز نارضایتی کردند زیرا آنها در تماس با مسئولان اعلام کردند که اعضای باشگاه باید به جای خرج های میلیاردی برای بازیکنان به فکر شرایط اعضای سابق این تیم باشند که طلبشان را پس از چند سال دریافت نکرده اند.

از طرفی آنها معتقدند نباید برای بازیکنان فعلی میلیاردها هزینه می شد. زیرا شرایط و توانایی آنها در حد و اندازه دریافت این مبالغ نیست اما مدیران و برخی شرایط باعث می شود که بازیکنان خاص با شرایط خاص و پول های کلان قرارداد امضا کنند.

سرمربی سابق تیم استقلال و دستیارش به همراه مدیر آکادمی آبی ها نزدیک به 700میلیون از استقلال طلب دارند و بدلیل شرایطی که برای بازیکنان این تیم بوجود آمده اصرار فراوانی به پرداخت پول خود دارند تا در برابر بازیکنان استقلال به طلبشان برسند.

 

طی روزهای گذشته برخی بازیکنان استقلال نیز در دیدار با مدیرعامل این باشگاه به پرداخت رقم میلیاردی برای خرید بازیکنان جدید از جمله نکونام و عقب افتادن پرداخت قسط اول آنان اعتراض کرده بودند.

 

 

 

* اخبار مرتبط:

اعتراض بازیکنان استقلال به فتح الله زاده/ چطور باشگاه برای نکونام پول دارد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)