مرجع خبري پرسپوليس : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با صبای قم برگزار شد.


آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صبا از ساعت 18:50 در ورزشگاه درفشی فرد برگزار شد بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به فوتبال در نیمه زمین با 4 دروازه کوچک پرداختند.

 

در این فوتبال غلامرضا رضایی با توجه به غیبت پولادی به دلیل اخراج در بازی با گهر و مصدومیت سوسا، به ترکیب اصلی اضافه شد.

 

* دو هوادار از چابهار در تمرین امروز حضور داشتند و به دنبال گرفتن عکس یادگاری با علی کریمی بودند. این دو هوادار پلاکاردی در حمایت از کریمی با خود به ورزشگاه آورده بودند.

 

* در ورزشگاه درفشی‌فر شایعه شده بود که شب گذشته بین کریمی و شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درگیری پیش آمده بود. گفته می‌شد شیرینی شب گذشته پس از تمرین نامه‌ای را به قسمت اعلانات ورزشگاه درفشی فر می‌زند و به بازیکنان تذکر می‌دهد در صورتی که در مراسم بعدی باشگاه حضور کمرنگی داشته باشند 10 درصد جریمه خواهند شد. همین موضوع باعث شد علی کریمی به نمایندگی از بازیکنان به شدت به این موضوع اعتراض کند و با پا در میانی برخی از بازیکنان پرسپولیس این مشکل حل شد. هیچ‌کدام از مسئولان پرسپولیس در این باره اظهار نظر نکرده و این موضوع را تایید یا تکذیب نکردند.

 

* در میان تمرین ناگهان صدای بوق عجیبی در ورزشگاه درفشی فر به گوش رسید. این بوق را مسئولان درفشی فر در ورزشگاه نصب کردند و زمانی که با ماموران حراست کار دارند آن را به صدا درمی‌آورند.

 

* سوسا هافبک پرسپولیس ابتدا در کلینک کار خود را دنبال کرد. وی سپس نظاره گر تمرین شد. سوسا قرار است روزنامه دو نوبت فیزیوتراپی را در دستور کار خود قرار دهد و در انتهای هفته از پای او ام آر ای گرفته شود.

 

* با وجود گذشت حدود 2 ماه از تغییر نام باشگاه پرسپولیس هنوز نام پیروزی روی سر در مجموعه درفشی‌فر دیده می‌شود.

 

* امیر عابدزاده و داستانی دو دروازه‌بان پرسپولیس اختصاصی دور زمین دویدند.

 

* فیلمبرداری‌های دستیار ژوزه در تمرین امروز در نوع خود جالب بود.

 

* غلامرضا رضایی در تمرین امروز 28 ساله شد و قرار است امشب در هتل برای او جشنی گرفته شود.

 

* راننده ژوزه با مدیر ورزشگاه درفشی فر در تمرین امروز درگیر کوچکی پیدا کرد. با توجه به اینکه سرپرست پرسپولیس اعلام کرده هیچ حق ندارد کنار زمین بایستد به همین دلیل مدیر مجموعه ورزشی درفشی فر به راننده ژوزه تذکر داد و همین موضوع باعث شد راننده ژوزه با فریادهای بلند به او اعتراض کند و دقایقی تمرینات را تحت الشعاع خود قرار دهد.

 

* ژوزه در اواخر تمرین با پای چپ روی دروازه سانتر می‌کرد و کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی و غلامرضا رضایی باید توپ را به سمت دروازه می‌زدند.

 

پرسپولیس ساعت 22:30 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف صبا می‌رود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)