مرجع خبري پرسپوليس : سرمربی تیم «پرسپولیس ب» گفت: با توجه به قهرمانی فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر باشگاه های تهران، خودمان را آماده می کنیم تا در لیگ دسته سوم باشگاه های تهران حضوری موفقیت آمیز داشته باشیم.


اسماعیل حلالی درباره آخرین وضعیت تیم «ب» افزود: در جلساتی که داشتیم تصمیم نهایی این شد که در فصل جاری در رقابت های لیگ دسته سوم کشور حضور پیدا کنیم. خریدن امتیاز هنر و افتخار نیست.

بلکه ما افتخار می کنیم خودمان امتیاز حضور در دسته دوم را به دست بیاوریم تا الگویی برای سایر باشگاه ها باشیم.

 

حلالی در ادامه افزود: سال قبل با قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشگاه های تهران با اقتدار کامل به دسته سوم صعود کردیم و امسال هم به چیزی کمتر از صعود به دسته دوم فکر نمی کنیم. 15 بازیکن را حفظ کردیم و 8 بازیکن جدید را هم به خدمت گرفتیم. حدود دو ماه است تمرینات را دنبال می کنیم و تنها نگرانی ما برای این فصل بحث داوری است. البته با تلاش های فدراسیون شرایط سال به سال بهتر می شود ولی به هر حال بازی در شهرستان ها، آن هم در این لیگ شرایط خاصی دارد و امیدواریم نظارت کاملی صورت بگیرد. ما اصلا نمی خواهیم با توجه به اینکه نام پرسپولیس را داریم، کوچکترین امتیازی بگیریم فقط امیدواریم که حق ما به کس دیگری داده نشود.

 

رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور که چند روز دیگر مراسم قرعه کشی آن برگزار می شود با حضور 72 تیم و در 9 گروه 8 تیمی از اواخر شهریور ماه آغاز می شود و در نهایت پنج تیم به دسته دوم صعود می کنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)