همگام با المپیک لندن

مرجع خبری پرسپولیس : حمید سوریان دلاورمرد کشتی فرنگی کشورمان با برتری برابر حریف آذربایجانی قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن شد.

 

در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن “اکسل” شهر لندن آغاز شد، حمید سوریان نماینده کشورمان در فینال وزن 55 کیلوگرم با پیروزی مقابل روشن بایراموف، نایب قهرمان المپیک پکن از آذربایجان مدال طلای المپیک لندن را بر گردن آویخت.

 

 

نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل ارالی‌یف از قرقیزستان در دور سوم هم از سد پیتر مودوس مجارستانی گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر) و (3 بر صفر) مقابل هاکان نیبلوم، نفر سوم جهانی 2009 از دانمارک به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

 

با حضور سوریان در فینال مدال نقره وی قطعی شد و پس از 40 سال ناکامی کشتی فرنگی در المپیک بار دیگر ایران در این رشته صاحب مدال المپیک شد.

 

وی در فینال به مصاف روشن بایراموف، دارنده مدال نقره المپیک پکن و قهرمان 2011 جهان از آذربایجان رفت که در 2 تایم و با نتایج (2 بر صفر) و (یک بر صفر) در این دیدار به برتری رسید تا مدال طلای المپیک را بر گردن بیاویزد.

 

نابغه کشتی فرنگی ایران و دارنده 5 مدال طلای جهان با مدال طلای المپیک کلکسیون افتخاراتش را که تنها مدال المپیک را کم داشت کامل کرد.

این مدال طلا نخستین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران است

 

 

 

سوریان راهی فینال المپیک شد/ دومین مدال کاروان ایران قطعی شد

از مرحله نیمه نهایی مسابقات وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 حمید سوریان از ساعت 19:10 امشب به مصاف نیبلون حریف دانمارکی رفت و در دو وقت پیاپی موفق به شکست حریف خود شده و راهی مسابقه فینال شد.

 

 

سوریان در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر) و (3 بر صفر) مقابل هاکان نیبلوم، نفر سوم جهانی 2009 از دانمارک به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد. وی در فینال به مصاف برنده روشن بایراموف از آذربایجان و جیو جین چوی از کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد.

 

به این ترتیب کسب دومین مدال کاروان المپیک کشورمان قطعی شد و حمید سوریان به اولین مدال المپیکی خود دست پیدا کرد.

 

 


سوریان به نیمه نهایی 55 کیلوگرم کشتی فرنگی رفت

 

مرجع خبری پرسپولیس : نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک لندن مقابل مودوس از مجارستان به برتری رسید.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن “اکسل” شهر لندن آغاز شد، حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل ارالی‌یف از قرقیزستان در دور سوم هم از سد پیتر مودوس مجارستانی گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

سوریان در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (2 بر صفر) و (یک بر صفر) مقابل پیتر مودوس، نایب قهرمان 2012 اروپا و نفر پنجم جهانی 2011 از مجارستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی در دور چهارم و برای حضور در فینال با هاکان نیبلوم، نفر سوم جهانی 2009 از دانمارک مبارزه خواهد کرد.

 

 

* این پست با برگزاری مراحل بعدی به روز رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)