مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال صبای قم با رد این مسئله که بازیکنانش در بازی با پرسپولیس ضدفوتبال بازی کردند، گفت: مصدومیت بازیکنان ما طبیعی بود.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: با اینکه پنج، شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما نفرات حاضر در زمین، خواسته‌های تاکتیکی من را به خوبی در زمین اجرا کردند و با حفظ نظم تاکتیکی تا آخر مسابقه، توانستند به پیروزی دست یابند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست دو تیم برای شناخت از هم به میدان آمده بودند، به همین خاطر بازی پایاپایی را انجام دادند و موقعیت چندانی نداشتند اما در نیمه دوم بازیکنان صبا از فضایی که بین مدافعان پرسپولیس وجود داشت، نهایت استفاده را بردند و حتی می‌‍توانستیم گل‌های بیشتری را به این تیم بزنیم.

سرمربی تیم صبای قم تاکید کرد: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مقابل 60-70 هزار تماشاگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، آرامش خود را حفظ کرده و تا آخر با نظم تاکتیکی بازی را ادامه دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که “ایراد تیم پرسپولیس چیست؟”، اظهار داشت: در جایگاهی نیستم که برای این تیم تصمیم بگیرم، پرسپولیس کادرفنی خوبی دارد که آنها باید در مورد نقاط ضعف این تیم صحبت کنند.

گل‌محمدی بحث ضدفوتبال تیمش را رد و تصریح کرد: دفاع و ضد حمله خوب جزوی از فوتبال روز دنیاست و اگر بازیکنان من این کار را به خوبی انجام داده‌اند، از آنها تشکر می‌کنم.

وی  در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند بازیکنان صبا در نیمه دوم و خصوصا بعد از به ثمر رسیدن گل خود را روی زمین می‌انداختند، گفت: در هر تیمی که کار ‌کردم، هیچوقت به بازیکنانم نگفته‌ام خود را به زمین زده و وقت کشی کنند. بازیکان پرسپولیس قدرت بدنی بالایی داشته و فشار زیادی روی بازیکنان ما ایجاد کردند، بنابراین طبیعی بود در چنین فشاری یکی، دو بازیکن ما مصدوم شوند.

سرمربی تیم صبای قم در پایان گفت: مطمئن باشید مصدومیت بازیکنان صبا واقعی بوده و خودم در رختکن دیدم آنها با یخ درمانی سعی در کاهش میزان مصدومیت‌شان داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)