مرجع خبری پرسپولیس : مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و فنی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم شکست برابر صبا تلنگری برای بازیکنان ما باشد.

جعفر کاشانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل صبای قم عنوان کرد: نتوانستم بازی را ببینم اما وقتی روی اسکوربورد ورزشگاه نتیجه 2 بر صفر به سود صبا ثبت می‌شود یعنی یک نتیجه بسیار بد آن هم در ورزشگاه آزادی.‌ باید از این نتیجه درس بگیریم.

وی در خصوص ناراحتی هواداران درگفت:‌ هوادار با امید به استادیوم می‌آید تا پرسپولیس را تشویق کند و وقتی با این بازیکنان سرشناس پرسپولیس این‌گونه نتیجه می‌گیرد باید ناراحت باشد. امیدوارم این موضوع تلنگری به پرسپولیس وارد کند و بازیکنان بیدار شوند تا تیم در آینده اسیر اینگونه شرایط نشود.

کاشانی در خصوص ژوزه و اینکه آیا او می‌تواند به تیم کمک کند اظهار داشت:  همه می‌دانند او هیچ شناختی از بازیکنان ما نداشت و از یک کشور غریبه با فرهنگی دیگر وارد ایران شد. ژوزه تا با بازیکنان ارتباط بگیرد زمان نیاز دارد.

مشاور مدیر عامل در امور اجرایی و فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته فنی باشگاه گفت: اگر صلاح باشد جلسه کمیته فنی را برگزار خواهیم کرد اما متاسفانه اتفاقاتی در جلسه قبلی کمیته فنی افتاده و برخی اخبار به بیرون درز پیدا کرد که این موضوع اصلا خوب نیست. باید از این کار خودداری شود. هر کسی در باشگاه پرسپولیس جایگاه خودش را دارد و احترامش واجب است. ما باید بدانیم هر فردی که امروز در پرسپولیس حضور دارد شاید یک روز پیراهن بزرگ پرسپولیس را بر تن کرده و باید فرهنگ این باشگاه را رعایت کند.

کاشانی ادامه داد: باید در رفتار، گفتار و کردار خودمان که زیر ذره بین مردم است، دقت کنیم. امیدوارم دیگر اتفاقات جلسه قبلی کمیته فنی پیش نیاید و همه با یکدلی بتوانند به موفقیت‌ پرسپولیس کمک کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)