مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مخلوطی از بازیکنان جوان و باتجربه است و به نظرم مشکلات فعلی با تلاش بیشتر حل خواهد شد.

محمد زادمهر اظهارداشت: برای موفقیت یک تیم دو قسمت وجود دارد. پرسپولیس در بیرون زمین خوب کار کرد و در این فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفت اما در بخش داخل زمین هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد.

وی افزود: من نمی خواهم در این شرایط مایوس کننده صحبت کنم و نگاه مثبتی به پرسپولیس دارم. من برخلاف خیلی ها امیدوارم مساله درست شود و با نگاه رو به جلو می توان شرایط را تغییر داد.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من تیم نیاز به زمان بیشتری دارد. بازیکنان باتجربه ای در تیم حضور دارند و مخلوط آنها با بازیکنان جوان می تواند منجر به حل مشکلات شود به شرط آنکه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حرف های ژوزه مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس ترس از باخت دارند را قبول دارد؟ پاسخ داد: من کنار تیم نیستم اما وقتی ژوزه این حرف را زده حتما چنین مساله ای وجود دارد.

زادمهر درخصوص عملکرد محسن بنگر و اینکه او پنالتی به حریفان داده، گفت: به هر حال بنگر دارای هیکلی قوی است و ممکن است داوران روی او حساس باشند. گرچه به نظر من هر دو پنالتی که تاکنون داده، داوران درست سوت زده اند. معتقدم بنگر باید یک مقدار بیشتر دقت و ملاحظه کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)