مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه روز خبرنگار، باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه رويانيان شكايتش را از سه رسانه پس گرفته است.

محمد رویانیان كه چندی پیش در پی درج گزارشی در یک خبرگزاری(مهر) و دو روزنامه ورزشی از این رسانه‌ها به مراجع قضایی شکایت کرده بود، امروز از بسته شدن این پرونده‌ها در آستانه روز خبرنگار یاد کرد.

محمد رویانیان به سايت باشگاه پرسپولیس افزود: به رغم اینکه در گزارشی کذب و غیر واقع بنده را متهم به استفاده از رانت دولتی کرده و ارقام و اعداد سنگینی را هم بر اساس اطلاعاتی که از پایه غلط بود در این‌باره منتشر کرده بودند با توجه به پیشنهاد مسئولان اجرایی و رسانه‌ای باشگاه و همچنین گفت‌وگو با مدیران این رسانه‌ها تصمیم گرفتم از این شکایت صرف نظر کنم.

رویانیان تصریح کرد: اتهاماتی که مطرح شده بود واقعا سنگین و کذب بود، به گونه ای که بنده را وادار کرد تا به مراجع قضایی شکایت کنم تا مشخص و ثابت شود که باشگاه پرسپولیس هرگز از رانت دولتی استفاده نکرده و این گزارش که درباره واردات خودرو بود از پایه کذب است. از قاضی محترم که با بررسی دقیق خود بار دیگر سلامت و دقت دستگاه قضایی را به ما اثبات کرد نیز تشکر و قدردانی می‌کنم اما در مجموع و با توجه به مباحث مطرح شده در روزهای اخیر از شکایت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاضعانه صرف نظر کرده و هیچ منتی هم بر سر این رسانه ها نمی‌گذارم چرا که در مجموع به سلامت کاری رسانه‌های ورزشی ایمان دارم و معتقدم که آنها براساس اطلاعات دریافتی غلط اقدام به انتشار چنین گزارشی کرده بودند. هر چند که می‌بایست در این باره تحقیق بیشتری کرده و تحت تاثیر فضاسازی های موجود علیه باشگاه پرسپولیس قرار نمی‌گرفتند.

رویانیان در ادامه گفت: به حرمت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی خاضعانه از این شکایت‌ها صرف نظر کرده و از وکیل باشگاه درخواست می‌کنم این پرونده‌ها را مختومه اعلام کند و تاکید می‌کنم که طی چند ماه اخیر که با خبرنگاران ورزشی برخورد داشته‌ام اغلب آنها را افراد شریف، زحمتکش و دلسوزی می‌دانم که در رسالت خطیری که بر عهده دارند واقعا کوشا و موفق هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)