مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن هستم مشکلات پرسپولیس با یک برد حل می شود و از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس درخواست می کنم صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا در شرایط مطلوبی قرار گیرد.

محمد نوری  افزود: ما نتیجه نگرفته و در این شرایط اصلا رویم نمی شود که مصاحبه ای داشته باشم. ما واقعا شرمنده و خجالت زده هواداران و باشگاه هستیم.

در این شرایط حرفی برای گفتن ندارم اما بسیار امیدوارم که بتوانیم در تعطیلات پیش رو به شرایط مطلوبی رسیده و در آینده نتایجی بگیریم که انتظارات به حق هواداران از تیم پرسپولیس برآورده شود.

 

نوری تصریح کرد: تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا سرمربی تیم شناخت کافی از نفرات پیدا کرده و بتواند افکار تاکتیکی خود را در تیم دیکته کند و بازیکنان هم با تلاش دو چندان به آمادگی و هماهنگی آرمانی دست یابند. بنده می دانم که هواداران پرسپولیس ناراحت هستند چرا که از فصل گذشته تاکنون عذاب دیده اند و امسال هم انتظارات آنها بر آورده نشده اما شک نکنید پرسپولیس در سایه حمایت هواداران شانس اول قهرمانی خواهند بود و با این نفرات قطعا نتایج مطلوبی خواهد گرفت.

محمد نوری تاکید کرد: معتقدم یک برد فشار روانی حاکم بر بازیکنان پرسپولیس را از بین خواهد بود. در همین راستا همراهی همه هواداران عزیز، پیشکسوتان، مدیریت و بازیکنان می تواند شرایط تیم را در آستانه بازی با داماش و استقلال بهتر کند. ما قطعا نیاز به یک برد داریم تا از این شرایط خارج شویم و انشاء ا… این برد هم با حمایت همه جانبه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس حاصل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)