مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم پرسپولیس گفت: جلال حسینی و محسن بنگر تحت فشار زیادی قرار دارند. کل تیم چنین شرایطی دارد و باید قضاوت منصفانه ای درباره نفرات تیم داشت.

علیرضا نورمحمدی  افزود: کار در پرسپولیس همیشه سختی ها و دشواری های خاص خودش را دارد. این فشار ها با توجه به ناکامی تیم در فصل گذشته تشدید شده است.

هواداران حق دارند ناراحت باشند ولی اطمینان داشته باشند که بچه ها هم ناراحت این مساله هستند که انتظارات بر آورده نشده و تمام تلاش خود را می کنند تا این شرایط تغییر کند.

وی درباره عملکرد خط دفاعی گفت: به خاطر جوی که پیش از شروع فصل به راه افتاد، فشار زیادی روی خط دفاع بویژه روی جلال حسینی و محسن بنگر وجود دارد. الان تمرکز زیادی روی آنها وجود دارد که کار را سخت تر می کند. درباره مدافعان باید رعایت انصاف شود چون چنین شرایطی را خود ما در سال گذشته تجربه کرده بودیم.

نورمحمدی در پایان درباره شرایط خود و دور ماندن از ترکیب تیم گفت: همه ما برای بازی اشتیاق داریم و من منتظر زمانی می مانم که سرمربی، مسئولیت مورد نظرش را به من واگذار کند. بدون هیچ تعارفی و با قاطعیت هم می گویم که بین من، جلال حسینی و بنگر رابطه کاملا دوستانه ای وجود دارد. آنقدر در پرسپولیس بوده ام که بدانم، اگر تیم در نتیجه گیری به مشکل بخورد، همه دچار مشکل می شویم. از اینرو همه ما نهایت تلاش خودمان را برای خروج از این شرایط به کار می گیریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)