همگام با المپیک 2012 / حذف باباجان زاده و اخلاقی

مرجع خبری پرسپولیس : امید نوروزی با برتری برابر حریف ژاپنی به فینال رقابت های کشتی فرنگی المپیک راه یافت.

 

لحظاتی پیش امید نوروزی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان موفق شد با برتری برابر حریف ژاپنی در دو وقت متوالی به فینال رقابت های المپیک لندن راه یابد.

 

دلاورمرد کشتی فرنگی کشورمان در مرحله گذشته با برتری برابر حریف قزاقستانی به نیمه نهایی وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی راه یافته بود که در این مرحله موفق شد در دو وقت متوالی و با نتایج مشابه یک بر صفر حریف ژاپنی خود ماتسوموتو را شکست دهد و راهی فینال شود.

 

به این ترتیب کشتی فرنگی و کاروان کشورمان در آستانه کسب دومین مدال طلای المپیک قرار گرفت.

 

رقابت‌های  اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن هم اکنون در سالن اکسل در حال برگزاری است که امشب با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان به پایان می‌رسد.

 

باباجان زاده فرنگي‌كار سنگين وزن ايران  كه مقابل يوهان يورن از سوئد شكست خورده بود، با توجه به شكست يورن شانس گرفتن مدال برنز را از دست داد. باباجان زاده كه مقابل يوهان يورن از سوئد شكست خورده بود، با توجه به شكست يورن شانس گرفتن مدال برنز را از دست داد.

همچنین حبيب‌الله اخلاقي ملي‌پوش وزن 84 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران كه در دور اول رقابتهاي خود در المپيك به حريف كوبايي باخته بود، با ضربه فني شدن كشتي‌گير كوبايي در مرحله يك چهارم نهايي مقابل لهستان، اخلاقي نيز از حضور در شانس مجدد بازماند و از رقابتهاي المپيك كنار رفت.

به اين ترتيب ايران در سه وزن برگزار شده در روز دوم تنها اميد نوروزي را در فينال خواهد داشت. اخلاقي و باباجان زاده از دور رقابت‌ها كنار رفتند.

 

نوروزی در دیدار فینال رودرروی ریواز لاشخی از گرجستان قرار خواهد گرفت. این دو ورزشکار ساعت 18:46 به وقت لندن و 22:16 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)