مرجع خبري پرسپوليس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.


به گزارش مرجع خبري پرسپولیس؛ محمد رویانیان در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه و اهل قلم که صادقانه در راه اطلاع رسانی و سطح آگاهی های جامعه نسبت به اتفاقات ورزش کشور تلاش می کنند، تبریک گفت.

 

در بخشی از پیام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آمده است: 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی که امسال با بهترین روزهای خداوند یعنی ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و شب های قدر تقارن یافته است را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و صاحبان اندیشه تبریک عرض می کنم.

 

توسعه ورزش کشور تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان های سخت کوش، پرتلاش و صادق که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری سختی های کار را به جان خریده و برای توسعه و پیشرفت ورزش کشور در تلاش هستند. به عنوان یک خدمتگزار کوچک ضمن تبریک روز خبرنگار برای فرد فرد فعالان عرصه رسانه ورزش آرزوی سلامتی و موفقیت داشته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در انعکاس صادقانه اخبار و اطلاعات و در راستای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت ورزش کشور موفق و موید باشید.

 

بدینوسیله وظیفه خود می دانم تاکید کنم در ماه های اخیر که به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در عرصه ورزش کشور فعالیت کرده ام با سردبیران و خبرنگاران در عرصه رسانه ورزش مواجه شدم که انسان هایی متخصص، متعهد و شریف بوده و دلسوزانه به نقد و انعکاس اخبار پرداخته اند.

 

امیدوارم ضمن توجه شایسته و در خور شأن از سوی مسئولان نسبت به خبرنگاران ورزشی شاهد فراهم شدن بستر مناسب تری برای فعالیت های آنها باشیم.


محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)