مرجع خبري پرسپوليس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی کسب چهار مدال طلا و نقره المپیک 2012 لندن را به بهداد سلیمی، قاسم رضایی، احسان حدادی و سجاد انوشیروانی و کسب بهترین نتیجه تاریخ المپیک را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت.


به گزارش مرجع خبري پرسپولیس؛ محمد رویانیان در پیامی افتخار آفرینی های تاریخی و به یاد ماندنی قهرمانان رشته وزنه برداری، کشتی فرنگی و دو و میدانی ایران که امشب در المپیک لندن بدست آمد را با صدور پیامی به این مدال آوران تبریک گفت.

 

متن پیام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به شرح ذیل می باشد:

 

قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور


آقایان؛ بهداد سلیمی، قاسم رضایی، احسان حدادی و سجاد انوشیروانی

 

کسب چهار مدال طلا و نقره در رقابت های المپیک 2012 لندن افتخاری بس بزرگ و بیادماندنی بود که دل مردم ایران را شاد کرد.

 

این افتخارآفرینی را به شما، خانواده محترمتان، مربیان تیم ملی، مسئولان فدراسیون های کشتی، وزنه برداری و دو و میدانی و جامعه ورزش کشورمان تبریک می گویم.

 

بدون شک شکسته شدن رکوردهای تاریخی در رقابت های المپیک، محصول تمرینات سخت و طاقت فرسایی بوده است که طی ماه های گذشته متحمل شده اید. قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی با 3 مدال طلا، درخشش فوق العاده وزنه برداری کشورمان با یک طلا، یک نقره و یک برنز و کسب اولین مدال المپیک در رشته دو و میدانی که توام با ثبت بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران در رقابت های المپیک شده، مایه مباهات و سربلندی مردم ورزش دوست کشورمان می باشد.

 

ضمن تبریک از طرف خودم و به نیابت از طرف هواداران میلیونی پرسپولیس امیدوارم در این شب عزیز که دل مردم را شاد کردید، همواره موفق و پیروز باشید.

 

محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)