مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنا به دلایلی که یکی از آنها مصدومیت است امیدوارم بازی پرسپولیس و داماش در زمین چمن طبیعی برگزار شود.

سعید شیرینی در خصوص درخواست از سازمان لیگ برتر مبنی بر تغییر مکان بازی داماش و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه همه به دنبال کیفیت فنی فوتبال ما هستند من امیدوارم که بازی پرسپولیس و داماش به جای چمن مصنوعی در چمن طبیعی برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در چمن مصنوعی احتمال مصدومیت‌ها بیشتر است به همین دلیل این موضوع می‌تواند به ما کمک کند تا بازیکنان دچار مصدومیت‌های احتمالی نشوند. ما از اینکه احتمال دارد بازیکنانمان دچار مصدومیت‌های ناخواسته شوند می ترسیم.

شیرینی ادامه داد: از طرف دیگر ورزشگاه عضدی که چمن مصنوعی دارد در وسط شهر رشت است و قطعا همه در جریان این موضوع هستند که بازی پرسپولیس و داماش با استقبال گرم هواداران دو تیم روبه رو خواهد شد پس بهتر است این بازی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما از باشگاه داماش، هیئت فوتبال گیلان ، شورای تامین رشت و سازمان لیگ می‌خواهیم که موافقت خود را با برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل اعلام کند تا انشاالله این بازی مثل همیشه بدون هیچ مشکلی به پایان پذیرد.

وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس نیز گفت: علی رغم اینکه 8 بازیکن خود را به تیم ملی داده‌ایم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و فردا نیز در دومین بازی تدارکاتی به مصاف برق شیراز می‌رویم تا بازیکنان ما محک جدی بخورند. طبق خواسته‌های فنی همه چیز را مهیا خواهیم کردم تا انشاالله با آرامش و یکدلی به موفقیت رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)