مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي كه بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه آذربايجان شرقي براي كمك به زلزله‌زدگان به اين استان سفر كرد، گفت:

وظيفه خود مي‌دانم كه به عنوان يكي از ورزشكاران ايران و نماينده همه مردم به مردم زلزله‌زده كمك كنم و از همه مردم مي‌خواهم كه هرچه در توان دارند براي ياري به اين مردم به كار ببندند.

كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ايران كه براي كمك به مردم زلزله زده آذربايجان شرقي به اين استان سفر كرده گفت: من به عنوان يك ورزشكار ايراني و نماينده همه مردم وظيفه خود مي‌دانم تا در اين مواقع در كنار مردم بحران‌زده باشم و هر كاري از دستم برمي‌آيد براي كمك به آن‌ها و التيام زخم‌هايشان به كار ببندم. اين مردمي كه پس از زلزله خانه و كاشانه خود را از دست داده‌اند، نيازمند حمايت‌هاي همه ملت ايران هستند و اميدوارم مردم خوب ايران مثل هميشه نشان دهند كه از يكديگر حمايت مي‌كنند و در اين روزهاي سخت هم‌وطنان خود را تنها نمي‌گذارند.

دايي با قدرداني از احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران در المپيك گفت: واقعا بايد از پهلواني چون احسان حدادي قدرداني كرد كه بلافاصله پس از اينكه به ايران رسيد همدردي خود را با مردم زلزله زده آذربايجان ابراز كرد و حتي مدال ارزشمند خود را به اين مردم اهدا كرد. حدادي نشان داد كه ورزشكار بزرگي است و مرام پهلواني را مي‌داند. من شخصا از او تشكر مي‌كنم.

دايي در پايان بار ديگر از مردم خواست تا به هر نحو ممكن زلزله‌زدگان آذربايجان را ياري كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)