مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت آخرین بازمانده لژیونرهای ایرانی لیگ های اروپا منوط به نوع فسخ قرارداد این بازیکن تکنیکی با باشگاه اسپانیایی اوساسونا است.

 

از راهروهای یکی از باشگاه های پرطرفدار ایرانی خبر می رسد که مسوولان این مجموعه درصدد جذب هافبک تهاجمی اوساسونای اسپانیا هستند.

 

 

مسعود شجاعی که از سایپا به الشارجه امارات و سپس به واسطه انتقال نکونام از همین تیم عربی به اسپانیا، به اوساسونا راه پیدا کرد، در سال اول درخشش چشمگیری داشت و حتی برابر رئال مادرید هم فرصت گلزنی مطلوبی را داشت.

 

شجاعی سال گذشته دچار مصدومیتی از ناحیه پا شد که در مرحله اول به دلیل جراحی بد مچش مجبور شد برای دومین بار ظرف چند ماه باز هم پایش را به تیغ جراحان بسپارد و حالا پس از بازگشت به میادین، در یکی دو بازی دوستانه در قالب تیم اوساسونا، بازوبند کاپیتانی را هم بر دست بسته است.

 

بر اساس این گزارش، شجاعی که در تمرینات بدنسازی تیم اوساسونا به صورت کامل حضور داشته از سوی سرمربی این تیم جزو بازیکنانی محسوب می شود که روی آنها حساب باز کرده است.

 

این بازیکن به تازگی هم پیشنهادی دو و نیم میلیون دلاری از الشارجه امارات داشته است که باشگاه اوساسونا به هنوز به آن پاسخی نداده است. حالا و در این شرایط که ایرانی ها هم درصدد جذب شجاعی بر آمده اند، باید دید که آیا قادر به پرداخت پول رضایتنامه او هستند یا نه.

 

با این وجود با توجه به پیشنهاد اماراتی ها کار برای باشگاه ایرانی تا حدی سخت شده است. همه این مسائل البته به نوع فسخ قرارداد مسعود با اوساسونا هم بستگی دارد. البته اگر شجاعی تصمیم به بازگشت به وطن را بگیرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)