دو سال است قراردادم را نگرفته ام ، مجبور شدم شکایت کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال ذوب آهن برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

آرش شکرریز وکیل سپهر حیدری اظهار داشت: سپهر حیدری با عذرخواهی از هواداران خونگرم و پرشمار پرسپولیس امروز از این باشگاه برای دریافت طلبش شکایت کرد.

 

 

حیدری یک سال و نیم است که بابت توافق‌نامه‌ فسخ قراردادش با پرسپولیس 90 میلیون تومان طلب قطعی از این باشگاه دارد که هنوز موفق به دریافت آن نشده است. او بارها به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد اما نتوانست بدون شکایت طلبش را بگیرد.

وی ادامه داد: آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با گلزنی سپهر حیدری به دست آمد و این بازیکن برای این تیم و هواداران پرشورش احترام زیادی قایل است اما نتوانست راهی به جز شکایت برای دریافت طلبش پیدا کند. اکنون که به گفته محمد رویانیان، باشگاه پرسپولیس مشکل مالی ندارد بهتر است طلب سپهر حیدری هم پرداخت شود.

 

امیدوارم در آستانه عید سعید فطر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستور پرداخت طلب حیدری را بدهد. جلسه انضباطی برای رسیدگی به شکایت حیدری از پرسپولیس 21 شهریور ماه تعیین شده است.

 

***

سپهر حیدری پس از شکایت از باشگاه پرسپولیس گفت:‌ این باشگاه با بازیکنان قراردادهای میلیاردی می‌بندند اما طلب ما را نمی‌دهد.

سپهر حیدری  درباره شکایتش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حدود دو سال است که 40 درصد قراردادم را نگرفته‌ام. به خاطر ارتباط خوب من با هواداران پرسپولیس پولم را ندادند و در این مدت فقط وعده دادند.

وی خاطرنشان کرد: برخوردهای بسیار بدی بود با من ‌شد. وقتی به باشگاه می‌رفتم بازیکن لیگ یکی را راه می‌دادند اما با من برخوردی می‌کردند که واقعا خجالت می‌کشیدم. دو ساعت در بیرون اتاق آقایان در باشگاه می‌نشستم و هیچ کس وقت نداشت چند دقیقه من را ببیند ولی باز هم به خاطر هواداران پرسپولیس وقتی از باشگاه بیرون می‌آمدم حرفی به زبان نمی‌آوردم و سکوت می‌کردم.

حیدری ادامه داد: رابطه من با هواداران پرسپولیس خیلی نزدیک است اما مجبور شدم شکایت کنم تا بلکه به حق و حقوقم برسم. اگر دست به این کار نمی‌زدم هرگز پولم را نمی‌دادند. خیلی دوست دارم هواداران پرسپولیس این را بدانند سه مسئول باشگاه شامل مسئول حقوقی، قائم مقام باشگاه و یک نفر دیگر وقتی من را می‌دیدند، می‌گفتند فقط پول‌ بازیکنانی را می‌دهیم که از ما شکایت کرده باشند. آنها می‌گفتند فقط بازیکنانی را به سازمان لیگ معرفی می‌کنیم که از آنجا پول خود را بگیرند که از ما شکایت کرده باشند. در واقع خودشان مجبورم کردند که شکایت کنم.

مدافع ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که چقدر از پرسپولیس طلبکار داری گفت:‌ 122 میلیون از پرسپولیس طلب دارم. قرارداد من چندان بالا نبود و حتی یک چهارم قراردادم را به خاطر هواداران به این تیم بخشیدم چون ما را جریمه کردند و می‌توانستم این جریمه را که ناحق بود قبول نکنم ولی باز هم سکوت کردم و گفتم اشکالی ندارد. فقط سؤال من از مسئولان باشگاه حال حاضر پرسپولیس این است که پول مهیاست تا بازیکنان میلیاردی به خدمت بگیرید اما پول ندارید طلب من که یک دهم قرارداد بازیکنان میلیاردی است را بدهید؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)