مرجع خبری پرسپولیس : بررسی وضعیت کارت های زرد و قرمز بازیکنان پرسپولیس نشان می دهد علی کریمی و جلال حسینی در بین بازیکنان دو اخطاره این تیم هستند اما محسن بنگر یک اخطاره است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، صحبت هایی در خصوص دو اخطاره بودن مدافعان میانی پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت مطرح شده که موجب شد وضعیت اخطارهای بازیکان پرسپولیس را بررسی کنیم.

 

در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر بازیکنان پرسپولیس تا کنون 7 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده اند.

 

جلال حسینی یکی از دو اخطاره های پرسپولیس است که در بازی مقابل فجر و صبا کارت زرد گرفته. کریمی دیگر بازیکن دواخطاره پرسپولیس است که در بازی هفته اول برابر نفت آبادان و هفته سوم برابر گهر کارت زرد دریافت کرد و در صورت بازی کردن مقابل داماش در خطر محرومیت از دربی قرار دارد.

 

جواد کاظمیان(هفته اول) ، محمد قاضی(هفته اول) و محسن بنگر(هفته چهارم) یک اخطاره های پرسپولیس هستند. مهرداد پولادی نیز در مسابقه هفته سوم برابر گهر دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد و با دریافت کارت قرمز اخطارهای او نیز پاک شد.

 

اما ابهامی که در خصوص دو اخطاره بودن محسن بنگر وجود داشت مربوط به مسابقه پرسپولیس برابر فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی بود. در این مسابقه سعید بخشی زاده به جلال حسینی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و در دقیقه 75 بازی نیز پنالتی محسن بنگر را اعلام کرد اما بر خلاف تصور در این صحنه داور به دلیل دور بودن از مرکز محوطه جریمه به بنگر کارت زردی نشان نداد و بنگر با همان کارت زرد هفته چهارم برابر صبا یک اخطاره به حساب می آید.

 

البته بررسی فوق برگرفته از تصاویر تلویزیونی مسابقات است و اخطارهای احتمالی داوران به بازیکنان در زمان قطع تصاویر تلویزیونی و یا پس از سوت پایان مسابقات را شامل نمی شود که البته بعید به نظر می رسد در این دقایق اتفاق خاصی رخ داده باشد.

 

بازیکن

اخطار

اخراج

علی کریمی

2

جلال حسینی

2

محسن بنگر

1

محمد قاضی 1
جواد کاظمیان 1
مهرداد پولادی 1
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)