مرجع خبري پرسپوليس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز ۸۰ دقیقه به بدنسازی پرداختند.

 

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.در این تمرین که با حضور کریم باقری برگزار شد، بازیکنان پرسپولیس 80 دقیقه به تمرینات بدنسازی پر فشارپرداختند.

 

 

* کریم باقری میهمان ویژه تمرین امروز بود. او در تمرین امروز کمک‌های بازیکنان پرسپولیس را جمع‌آوری کرد تا فردا با سفر به تبریز به زلزله‌زدگان اهدا کند.

 

* سوسا فقط 15 دقیقه تمرین کرد.

 

* مهرزاد معدنچی تمرینات ویژه‌ای را که بیشتر شوت‌زنی به سمت دروازه‌ بود، زیر نظر مستقیم ژوزه تمرین کرد. اشتباهات معدنچی و فریادهای ژوزه در نوع خود جالب بود.

 

* حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. برخی از آنها کمک‌های نقدی خود را به کریم باقری برای اهدا به زلزله‌زدگان دادند.

 

* در حاشیه تمرین امروز پیشنهاد چند دیدار تدارکاتی به بازیکنان پرسپولیس داده شد که مقرر گردید بزودی در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی شود.

 

* احمد ناجی تمرینات ویژه‌ای را که بیشتر مهار توپ‌های بلند بود برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود.

 

* پسر اسکار یکی از مربیان پرسپولیس از تمرین امروز فیلمبرداری می‌کرد.

 

* کنعانی، نورمحمدی،‌نقی‌زاده و خانزاده به صورت جداگانه با یکدیگر به تمرین اختصاصی در دور زمین پرداختند.

 

* صحبت‌های اختصاصی باقری با مهدوی‌کیا نیز در نوع خود جالب بود.

 

* ژوزه در پایان تمرین خطاب به بازیکنان گفت من از تمرینات چند روز گذشته شما راضی هستم و امیدواریم بتوانیم در دیدار مقابل داماش به نتیجه دلخواه برسیم.

 

* سرمربی قرمزپوشان همچنین خطاب به کریم باقری نیز یادآور شد: برای شما در ادامه روزهای زندگی‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که همشهری‌های عزیزتان که دچار حادثه در این زلزله شده‌اند، هرچه سریعتر به آغوش گرم خانواده خود باز گردند. لطفا از طرف من همدردی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را به مردم آذربایجان برسانید از دیدن شما آقای باقری خوشحال شدم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)