مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی پرسپولیس می‌گوید که انتخاب دستیار ژوزه در شرح وظایف آنها نیست.

ابراهیم آشتیانی در مورد انتخاب دستیار مانوئل ژوزه اظهار داشت: انتخاب مربی در شرح وظایف کمیته فنی نیست. این امکان وجود دارد که ما چند نفر را به سرمربی معرفی کنیم تا او از بین آنها یک نفر را انتخاب کند اما اینکه بخواهیم خودمان مربی را انتخاب کنیم این نوعی تحمیل است و صحیح نیست.

وی در مورد گزینه‌های مختلفی که به عنوان مربی برای پرسپولیس مطرح می‌شوند عنوان کرد: من هم اسامی مختلفی را شنیده‌ام اما نمی‌شود روی این صحبت‌ها زیاد مانور کرد باید ببینیم افکار ژوزه به چه شکلی است و این حق مربی است که دستیار خود را انتخاب کند. بازیکنان هم قبل از حضور ژوزه انتخاب شده بودند و نمی‌توان مربی را هم بدون در نظر گرفتن خواسته او انتخاب کرد.

آشتیانی در مورد اینکه کمیته فنی دیگر مثل قبل حضور پررنگی ندارد گفت: ژوزه را خودمان انتخاب کردیم و باید از او حمایت کنیم. اگر بخواهیم مدام جلسه برگزار کنیم و در مورد مسائل فنی و سیستم و غیره صحبت کنیم نوعی دخالت در کار مربی است. باید به او زمان دهیم تا تیم روی روال عادی پیش برود. وظیفه کمیته فنی فقط بررسی تیم بزرگسالان نیست و باید روی عملکرد تیم‌های دیگر باشگاه مثل تیم “ب” و تیم‌های پایه نظارت داشته باشیم تا در آینده بتوانیم از تیم‌های پایه تغذیه کنیم و بازیکنانی را به فوتبال تحویل دهیم. این وظیفه مهم‌تری نسبت به نظارت روی عملکرد تیم بزرگسالان است.

وی در پاسخ به این سؤال که در مورد انتخاب سرپرست نیز ابتدا اعلام شد کمیته فنی این وظیفه را بر عهده دارد و به نظر می‌رسد این اتفاق در مورد بحث انتخاب مربی نیز در حال رخ دادن است گفت: کمیته فنی شرح وظایف مشخصی دارد. انتخاب سرپرست اصلاً در اختیارات ما نیست. معمولاً‌ در تمام دنیا مدیرعامل چند نفر را به عنوان سرپرست به هیئت‌مدیره معرفی می‌کند و آنها در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرند. وظیفه سرپرست اصلاً در مسائل فنی نیست که کمیته فنی بخواهد او را انتخاب کند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در ادامه در مورد تعطیلی لیگ و حضور 8بازیکن این تیم در تیم ملی اظهار داشت: تعطیلی لیگ به نفع پرسپولیس تمام می‌شود. بازیکنان ما زیر فشار روانی سنگینی قرار داشتند و این تعطیلی باعث می‌شود کمی از آن شرایط دور شوند. فشار وحشتناکی روی تیم ما است، روی این مسئله باید کار و هرچه زودتر برطرف شود. بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند زیر ذره‌بین هستند و با کوچکترین اشتباه مورد اعتراض تماشاگران قرار می‌گیرند. باید بازیکنان به خودباوری برسند و ترسی نداشته باشند.

وی در پایان با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی گفت: اتفاق ناگواری بود. باشگاه پرسپولیس همان روزهای ابتدایی کمک‌های اولیه‌ای را به آذربایجان ارسال کرد. وظیفه تمام ایرانی‌ها و مخصوصاً ورزشکاران است که به کمک هموطنانمان بشتابند. ورزشکاران همیشه به پوریای ولی و تختی اقتدا دارند و باید این را در این مواقع نشان دهند. این روزها به دلیل برخی اتفاقات اسم فوتبالیست‌ها بد مطرح شده و این اتفاق فرصتی است تا فوتبالیست‌ها با حضور پررنگ خود بتوانند از زیر فشار ایجاد شده خارج شوند. قرار است با تعدادی از دوستانم به مناطق زلزله‌زده سفر کنیم تا اگر کمکی از دستمان بربیاید انجام دهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)